XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

als ze niet meteen terug reageert kan ze beter opfietsen, zoek een zogehete neukertje, is veel makkelijker en geen gezeik met een relatie:)

als ze niet meteen terug reageert kan ze beter opfietsen, zoek een zogehete neukertje, is veel makkelijker en geen gezeik met een relatie:)
Waar denk je dat ik mee bezig ben :mad:
Op deze leeftijd is het voor een meisje vaak ook wel belangrijk om eerst een relatie te hebben

dumpen die b*ch, ze probeert cool te doen door 2 dagen niet te reageren dat soort wijven moet je dumpen. je bent pas 16 dus waarom focussen op 1 meisje? serieus ga niet wachten op van die kindjes die pas 2 dagen later reageren....
Het wordt waarschijnlijk ook niks, mja boeiend. Ik kijk gewoon of ze een beetje dtf is en anders is de volgende aan de beurt.

Waar denk je dat ik mee bezig ben :mad:
Op deze leeftijd is het voor een meisje vaak ook wel belangrijk om eerst een relatie te hebben

Het wordt waarschijnlijk ook niks, mja boeiend. Ik kijk gewoon of ze een beetje dtf is en anders is de volgende aan de beurt.

bullshit. ellegirl topic gemist? (zoek op 'piloswine')

Ruud heeft zijn eerste vriendin ooit op ellegirl gevonden (srs)

Dat iemand me vandaag Mitchell noemde ipv Michael.

Y U NO SEE CH IPV TCH?

Blijft ontzetttttteeennddd baas

heet je michael ? :roflol:

Na 5 maanden stage was vandaag mijn laatste dag :D nu ff lekker 3 weken vakantie!

me traininsessie dikke pomp dat maakte me smile

me traininsessie dikke pomp dat maakte me smile

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

Terug
Naar boven