MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:rocknana:yes yes yes, vandaag begint het nieuwe seizoen van house :woot:

tumblr_lgqja5srms1qd96bco1_.gif

Op welke zender?

edit: ah vlaanderen, vast niet hier in nederland.

Ik zou me niet fijn voelen met zo'n bolle hasses

dat dere hgh

Aankomende week eindelijk weer een paar centen verdienen.:)

Uuuuh, ik wilde zeggen goed, maar ik heb me gister helemaal lam gezopen aan het bier dus ik denk dat het woord goed niet echt op z'n plaats is.

Heb nog niet op de weegschaal gestaan ook.

3kg hier sinds vorige week zondag ( zal wel wat vocht bij zitten ivm veel zout eten tijdnes vakantie)

en dan eet ik nog redelijk normaal ( 400gram kip,30gram brinta, 1bordje rijst +whey en vaak stuk worst voor vet)

Ik heb vandaag al 2 sneetjes brood en een toastje met ei op.

Come at me!

ff offtopic hea ( aangezien ik geen zin heb in gezeik @ aas sectie)

@ welke vet% kun je test enth ( 500mg/week) gaan zetten zonder je echt vocht gains krijgt?

weet het niet zeker maar dacht zoiets wel is vaker gelezen te hebben namelijk dat zoiets gebeurd bij een hoog vet %

lol, laat maar

k bedoel extra vocht hea, dat er bijna altyd een gedeelte vocht bij zit snap ik wel

k bedoel extra vocht hea, dat er bijna altyd een gedeelte vocht bij zit snap ik wel

Lol 19 jaar en dan al denken aan kuren. Ga nu eerst maar eens het fysiek bereiken op een natuurlijke manier wat jij DBB voorhoudt.

Kan al niet meer, Epistane. Ach ja je bent een faalhaas of je bent het niet.

Status van ed van amsterdam op Facebook

Een bodybuilder trekt zijn shirt uit en de blondine zegt, 'Wat een grote borstkas heb jij!' Hij zegt, 'Dat is 90 kg dynamiet, Meisje.' Hij trekt zijn broek uit en de blondine zegt, 'Wat een massieve spieren heb jij!' De bodybuilder zegt, 'Dat is 90 kg Dynamiet, meisje.' Dan verwijdert hij ook zijn ondergoed, en de blonde rent gillend het appartement uit. De bodybuilder trekt gauw zijn kleren weer aan, en rent achter haar aan. Hij haalt haar in, en vraagt waarom ze ineens gillend uit het appartement is weg gerend. De blondine antwoordt,

'Ik was bang om zo dicht in de buurt van al dat dynamiet te zijn, toen ik zag hoe kort het lontje was

personen hier die ook carnaval vieren? Ik moet nog een pak hebben hehe

bij ons is carnaval gereduceerd tot een week zuipen, beetje saai

Ik heb uitgeslapen en tot 4u in bed gelegen. Wauwzersss.

Terug
Naar boven