Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ben over 1maand en 13 dagen, 20

kheb zoiets ik leef nu, als ik over jaartje of 20 wat minder goed eruit zie boeit dat ook minder, je hebt dan al vrouwtje enz
Ben je aan het tellen geweest.. Is niet erg hoor..dat raak je wel kwijt als je wat ouder wordt :D

Ben je aan het tellen geweest.. Is niet erg hoor..dat raak je wel kwijt als je wat ouder wordt :D

ssst zeg jij maar niets, over 2jaartjes durf jij niet eens meer tellen!:P haha

nee maar ff serieus, k geloof niet dat het uitmaakt of ik op men 20ste of 21ste kuur..:P

ben over 1maand en 13 dagen, 20

kheb zoiets ik leef nu, als ik over jaartje of 20 wat minder goed eruit zie boeit dat ook minder, je hebt dan al vrouwtje enz
Dat is zo'n eigenschap die ik zo hard haat :o "Eens we samen zijn zien we mekaar graag voor wie we zijn en doet het uiterlijk er niet meer toe." :roflol: Ik verzorg mij beter als ik in een relatie zit dan wnn niet, vind andersom (zoals meesten doen) ****ing hypocriet :o

Nee, jullie hier zijn de homo's!!!! :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 20:53 ----------

:kiss:

Hoe was je dag verder, schat?

tumblr_lv73amt6CT1r76lino1_250.gif

Dat is zo'n eigenschap die ik zo hard haat :o "Eens we samen zijn zien we mekaar graag voor wie we zijn en doet het uiterlijk er niet meer toe." :roflol: Ik verzorg mij beter als ik in een relatie zit dan wnn niet, vind andersom (zoals meesten doen) ****ing hypocriet :o

haha zo bedoel ik het toch ook weerniet:P net alsof ik mezelf laat verslonsen in een relatie:P

@nitwit, we praten over 2jaar nog is:P

wtffffffffffffffff

misc thread, boner is meteen weg

deze chick 9/10

That's the girl. Felice Fawn is her name.

Here's her tumblr....

http://felicefawn.tumblr.com/

muziekkkkk is eng

Wat is da voor emo site? kreeg rillingen

anorexia/10 :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven