Ja maar denk niet dat je veel aan trainen toe zou komenJe hebt wel gyms waar het niet mag, maar het lijkt me alleen maar beter, instant test boost jwz

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar denk niet dat je veel aan trainen toe zou komenJe hebt wel gyms waar het niet mag, maar het lijkt me alleen maar beter, instant test boost jwz

Ja maar denk niet dat je veel aan trainen toe zou komen![]()

Heb zo ooit eens 2,5uur getraint ipv normale 1,5uur toen (nu45-60 minuten).Haha tuurlijk wel, beetje discipline he
alleen heb je nu wat om naar te kijken tussen de sets door![]()

mega geilecto collega van mun pa komt mijn homegym checken en uitgebreid vertellen hoe hard hij wel niet altijd getraind heeft. Ik schat 65 kilo bij 1.80 ofzo![]()
op hoeveel dagen zit je nu
ok, ik ga ook kappen met fappen. Maar wat is het voordeel nu eigenlijk xD, dat wanneer je een chick mee naar huis neemt je binne notime klaarkomt?![]()
ok, ik ga ook kappen met fappen. Maar wat is het voordeel nu eigenlijk xD, dat wanneer je een chick mee naar huis neemt je binne notime klaarkomt?![]()
lees dit maar eventjes deur http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138995133
ik voel me gewoon veel fijner, vannacht 6 uur geslapen maar werd energiek wakker, sollicitatie ging zo goed dat niet ik maar de manager niet uit zijn woorden kwam. ik kijk naar elke chick en jaag op oogcontact, puur om te kijken wie langer kijkt
allemaal kleine dingen, misschien één groot placebo vinden sommige maar ik voel me er super door en zie eerlijk gezegd het punt niet meer in van fappen