MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Programma op RTL4, een afrikaanse muts 'organiseert' de verbouwing.
Dat kon natuurlijk niet goed gaan:roflol:

Man man wat een stelletje kneuzen.

k zit op dag 3 hah

85kg military press nu:D

nadeel is wel dat net lekker chickie met me stond te praten komt me spotter eraan dat het of nu was ( die 85kg) of dat hij verder ging met zen benen training:P( hij stond al even te wachten)

even later chick weg!:P

k zit op dag 3 hah

85kg military press nu:D

nadeel is wel dat net lekker chickie met me stond te praten komt me spotter eraan dat het of nu was ( die 85kg) of dat hij verder ging met zen benen training:P( hij stond al even te wachten)

even later chick weg!:P

Spotter?

kdacht dat iedereen die hier zo noemde, aangezien ik alleen trainde en het dus niet men vaste maat was,

85kgx8 trouwens

hahaha, als er iets tegenoverstaat dan post ik foto of filmpje ( ligt eraan wat me maat zen telefoon toelaat)

wil ik van jouw een foto dat je op je knietjes gaat voor me ( facefirst , niet op de verkeerde manier haha)

deal?

hahaha, als er iets tegenoverstaat dan post ik foto of filmpje ( ligt eraan wat me maat zen telefoon toelaat)

wil ik van jouw een foto dat je op je knietjes gaat voor me ( facefirst , niet op de verkeerde manier haha)

deal?

Ik voor jou op mijn knieën :roflol:

Jij loopt hier het stoere mannetje uit te hangen, ik roep niks over wat ik doe. Ik bewijs het wel op een pl-wedstrijd of post het in het "filmen van lifts" topic.

Ik heb verder alleen maar als doel om aan te tonen dat jij voor een groot gedeelte fake bent, bewijs het tegendeel dan is? Zo moeilijk kan het toch niet zijn iets te filmen of fatsoenlijke pics te plaatsen?

Ik voor jou op mijn knieën :roflol:

Jij loopt hier het stoere mannetje uit te hangen, ik roep niks over wat ik doe. Ik bewijs het wel op een pl-wedstrijd of post het in het "filmen van lifts" topic.

Ik heb verder alleen maar als doel om aan te tonen dat jij voor een groot gedeelte fake bent, bewijs het tegendeel dan is? Zo moeilijk kan het toch niet zijn iets te filmen of fatsoenlijke pics te plaatsen?

kerel je bent 31 , hoor jezelf nu eens..:P

k kan me fotos niet bekijken op telefoon en ook niet op computer zetten dus, en om me maat nou te vragen of hij me filmen wil en dan ook nog op de computer zetten vind ik ook beetje raar dus moet iets tegenover staan vind ik,

deal?

met een spotter is dat niet zo spreciaal hoor. Meesten voeren die press ook verkeerd uit.

inb4 newinthegame's jerk

y8F8s_GIF_Collection_of_someone_eating_popcorn-s256x192-181193.gif

hij raakt hem niet aan hea, handjes van hem zijn 5cm onder de bar

k doe hem heel iets dieper dan dat ik precies 90 graden ben met me armen..
is me verteld/geleerd dat het zo goed moet zijn..?^
&voor me gezicht langs trouwens.

oja en k train nog geen jaar hea hoody

hij raakt hem niet aan hea, handjes van hem zijn 5cm onder de bar

k doe hem heel iets dieper dan dat ik precies 90 graden ben met me armen..
is me verteld/geleerd dat het zo goed moet zijn..?^
&voor me gezicht langs trouwens.

oja en k train nog geen jaar hea hoody

armen 90 graden? dan is die stang nog zo'n 20cm van je borst:D Ik laat de stang NET niet me borst aantikken met een bescheiden 80KG, wel 12 reps en 4 sets.

lol, ik doe 40, maar ik leg hem altijd dood op de bovenkant van mijn borst

Zoveel blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

op DBB

En maar een select groepje wat af en toe eens wat mooie lifts/presses laat zien.

stang is 20kg, beide kanten:
8x 25 **
8x27.5 **
8x30
8x32.5

** doe ik zelf zonder dat er iemand bij staat.

mij is verteld dat als je het zo doet met die 90 graden dat je die ''koppen'' ( weet niet of jullie dat kennen, woon in emmen) krijgt op je schouders

@DG80, dat heeft toch helemaal geen zin, als ik een filmpje post dan zijn men schijven zoieens 5kg each ipv 10 etc

Zoveel blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

op DBB

En maar een select groepje wat af en toe eens wat mooie lifts/presses laat zien.

Sorry hoor, maar 80kg mili press vind ik nou niet zo bijzonder, waarschijnlijk press jij me er ook makkelijk uit

lol, een beweging van een oefening gaat altijd over het strekken en "samentrekken" van de spier, als je je armen niet verder dan 90 graden laat zakken gebeurt dit dus niet optimaal

Terug
Naar boven