Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
no schlick dan?
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pics or it didn't happend

k zit op dag 3 hah
85kg military press nu
nadeel is wel dat net lekker chickie met me stond te praten komt me spotter eraan dat het of nu was ( die 85kg) of dat hij verder ging met zen benen training( hij stond al even te wachten)
even later chick weg!![]()
kdacht dat iedereen die hier zo noemde, aangezien ik alleen trainde en het dus niet men vaste maat was,
85kgx8 trouwens
hahaha, als er iets tegenoverstaat dan post ik foto of filmpje ( ligt eraan wat me maat zen telefoon toelaat)
wil ik van jouw een foto dat je op je knietjes gaat voor me ( facefirst , niet op de verkeerde manier haha)
deal?

Ik voor jou op mijn knieën
Jij loopt hier het stoere mannetje uit te hangen, ik roep niks over wat ik doe. Ik bewijs het wel op een pl-wedstrijd of post het in het "filmen van lifts" topic.
Ik heb verder alleen maar als doel om aan te tonen dat jij voor een groot gedeelte fake bent, bewijs het tegendeel dan is? Zo moeilijk kan het toch niet zijn iets te filmen of fatsoenlijke pics te plaatsen?

hahaha, als er iets tegenoverstaat dan post ik foto of filmpje ( ligt eraan wat me maat zen telefoon toelaat)
wil ik van jouw een foto dat je op je knietjes gaat voor me ( facefirst , niet op de verkeerde manier haha)
deal?
hij raakt hem niet aan hea, handjes van hem zijn 5cm onder de bar
k doe hem heel iets dieper dan dat ik precies 90 graden ben met me armen..
is me verteld/geleerd dat het zo goed moet zijn..?^
&voor me gezicht langs trouwens.
oja en k train nog geen jaar hea hoody
Ik laat de stang NET niet me borst aantikken met een bescheiden 80KG, wel 12 reps en 4 sets.Zoveel blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
op DBB
En maar een select groepje wat af en toe eens wat mooie lifts/presses laat zien.