Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had gister 10.000 iu , gezicht lijkt alsof er een aura omhangt, no homo en srs. soort van oranje lichtgevend gloed
.enjoy!2 pizza's gehaald ... tijd om te etenDamn al bijna 2 maand geen fastfood gehad ... gonna like it
![]()
2 pizza's gehaald ... tijd om te etenDamn al bijna 2 maand geen fastfood gehad ... gonna like it
![]()
For real?
Nice, je moet er nu wel heel lekker uitzien denk ik.

hmm begin egt te twijfelen of ik niet ipv test 500mg/week voor 12 weken niet gewoon dnp neem, als ik nu in de spiegel kijk denk ik al hmmm :O ( no homo hah)
zou dan bijvoorbeeld 10 dagen 200mg/400mg nemen met eiwitten op 300+ khd op 200+
denk dat ik dan shredded ben:O
wil wel graag groter worden maar ben net 20 en meisjes van me leeftijd houden neit van monster groot![]()
w00t, z1000 op fb, zie nu pas dat je ****ing 5 jaar ouder bent lol
Mirin foto's
OT: even lekker rug en biceps volpompen nu

Morgen bellen dat je ziek bent geworden, free pizza tegoed. Bro tip
Morgen bellen dat je ziek bent geworden, free pizza tegoed. Bro tip

hmm begin egt te twijfelen of ik niet ipv test 500mg/week voor 12 weken niet gewoon dnp neem, als ik nu in de spiegel kijk denk ik al hmmm :O ( no homo hah)
zou dan bijvoorbeeld 10 dagen 200mg/400mg nemen met eiwitten op 300+ khd op 200+
denk dat ik dan shredded ben:O
wil wel graag groter worden maar ben net 20 en meisjes van me leeftijd houden neit van monster groot![]()