Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha wtf guess :roflol:

Lol

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 12:59 ----------

Ja z1000 doctors best

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 13:01 ----------

mn dag was dus goed door een succesvolle benentraining maar dat wordt verpest doordat ik zo moet werken, deen zaandam, wie komt

2 pizza's gehaald ... tijd om te eten :) Damn al bijna 2 maand geen fastfood gehad ... gonna like it :D

lol net getraind 6e keer deze week:o:D was gisteren kuiten vergeten, en ff wat pomp werk gedaan, feeels guuuddd

:roflol:

Mirin hercules. Neem elke dag 5x 5000ui vanaf nu, ga harder shinen dan de zon. :D

:roflol::roflol::roflol::roflol:

hmm begin egt te twijfelen of ik niet ipv test 500mg/week voor 12 weken niet gewoon dnp neem, als ik nu in de spiegel kijk denk ik al hmmm :O ( no homo hah)

zou dan bijvoorbeeld 10 dagen 200mg/400mg nemen met eiwitten op 300+ khd op 200+
denk dat ik dan shredded ben:O

wil wel graag groter worden maar ben net 20 en meisjes van me leeftijd houden neit van monster groot:P

hmm begin egt te twijfelen of ik niet ipv test 500mg/week voor 12 weken niet gewoon dnp neem, als ik nu in de spiegel kijk denk ik al hmmm :O ( no homo hah)

zou dan bijvoorbeeld 10 dagen 200mg/400mg nemen met eiwitten op 300+ khd op 200+

wil wel graag groter worden maar ben net 20 en meisjes van me leeftijd houden neit van monster groot:P

Doe je dit voor meisjes dan?

Son.....

w00t, z1000 op fb, zie nu pas dat je ****ing 5 jaar ouder bent lol

Mirin foto's

OT: even lekker rug en biceps volpompen nu

mark1986, k zeg net zelf dat ik mezelf zo goed vind , zou wel graag groter willen zijn maaaaaar op dit moment zijn chicks ook een groot deel van MIJN leven, dus wil dat wel in harmony houden..
oja nog een reden is omdat ik sinds een jaartje weer normaal ben, was 30kg zwaarder als nu, puur vet

Pizza's waren gruwelijk lekkaaah :D

Niet focken met DNP.

Eca + dieet will do.

Terug
Naar boven