newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je wel volgende keer voor dezelfde prijs bestellen. Probeerde laatst een large pizza, en dan de duurste. Pizza ervoor was 11 euro, nu 18, helaas belde ze terug om te zeggen dat ik dan moest bij betalen. 
Ja ik ben al een ouwe man aan het worden
Also mirin jouw foto's brah.

Rugtraining ging wel oké, voelde me alleen ****ing wazig. Lege maag + dexaprine + redelijke brakheid niet meer doen voortaan. Stond na afloop met moeite broodje te smeren, leek wel een parkinson-patient.
Hehe das een lekker gevoel toch. Helemaal verrot na trainen en nog redelijk hard gaan. Geeft altijd een voldaan gevoel.
maar tijdens het training voelde ik me echt ff slecht, hele tijd van die ranzige maagzuurboeren.Haha ja achteraf voelde het heerlijkmaar tijdens het training voelde ik me echt ff slecht, hele tijd van die ranzige maagzuurboeren.
Leipe motor heb je, vind wel nice wat je ermee gedaan hebt. Je lijkt me trouwens wel relaxte gozer, zo van no stress no matter what, lol.![]()
. Zo ben ik idd wel

Leipe motor heb je, vind wel nice wat je ermee gedaan hebt. Je lijkt me trouwens wel relaxte gozer, zo van no stress no matter what, lol.![]()
srs denk dat wij best op elkaar lijkenik en z1000 zijn familiesrs denk dat wij best op elkaar lijken
no homo?Haha, nee volgens mij niet, weet eigenlijk niet, mijn schijtritme is sowieso raar. Ene dag zit ik 3x op de pot, en soms kan ik ook gewoon 3/4 dagen achter elkaar verstopt zitten hehe.
Nice![]()
ik en z1000 zijn familiesrs denk dat wij best op elkaar lijken