pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guess met blauw shirtje chillende op feest met 2 homeboys en gekleurde brillen. Roth stoned kijkende met zonnebril op z'n v-hals shirt. Z1000 poppin some champagne en Larsson met rood vest blij kijkend en gayfriend naast hem.
mwah valt wel mee voor mij, zeg altijd alkmaar dit alkmaar dat, heb me naam paar keer weggeven. wel ziek hoe hij jou gevonden heeft. ik wist alleen dat je uit zeeland kwam
en een zieke moter heb![]()
Zal er een zadel op maken, kunnen we samen tijden
ThnxZal er een zadel op maken, kunnen we samen tijden
![]()

Guess door zijn v-card. Ik volg het centraal drugs topic, Guess en Roth gemeet, kwam laatst een Quinten in voor, Quinten in vriendenlijst Guess en wist dat Roth in Nieuwegein woont. Quinten opgezocht en dat was een vriend van Roth, die Quinten moest Roth dus in zijn vriendenlijst hebben. Beetje prikbord doorbladeren en daar hadden we Roth. Bij Guess z'n vrienden Lars intypen en voila. Lars en Guess komen niet uit hetzelfde dorp/stad(geloof ik) dus hebben waarschijnlijk maar 1 of 2 gemeenschappelijke vrienden(roth en z1000). Vergelijken en daar hadden we Z1000.
Epic verveling op deze zaterdag middag, maar goed duurde toch maar 5 minuutjes.
GuessKan iemand foto's van Guess en Z1000 plaatsen please?
![]()
je faalt, je zoekt gewoon de naam van 1 van die 4 (vcard) uit en je kijkt bij nieuwe vrienden
Kan iemand foto's van Vito plaatsen plzKan iemand foto's van Guess en Z1000 plaatsen please?
![]()