Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

i c what u did there

Guess met blauw shirtje chillende op feest met 2 homeboys en gekleurde brillen. Roth stoned kijkende met zonnebril op z'n v-hals shirt. Z1000 poppin some champagne en Larsson met rood vest blij kijkend en gayfriend naast hem.

Applausje.

mwah valt wel mee voor mij, zeg altijd alkmaar dit alkmaar dat, heb me naam paar keer weggeven. wel ziek hoe hij jou gevonden heeft. ik wist alleen dat je uit zeeland kwam:o

en een zieke moter heb:o:o

Thnx:o Zal er een zadel op maken, kunnen we samen tijden:o

is het alweer na 12en?

lol, ik houd me voor geen reet aan mijn voedingsschema en ik gain als een gek, vanochtend 82 kg na het schijten, dat is 8 kg in 3-4 maanden

Kan iemand foto's van Guess en Z1000 plaatsen please?

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

Guess door zijn v-card. Ik volg het centraal drugs topic, Guess en Roth gemeet, kwam laatst een Quinten in voor, Quinten in vriendenlijst Guess en wist dat Roth in Nieuwegein woont, Quinten vast ook wel dus. Quinten opgezocht en dat was een vriend van Roth, die Quinten moest Roth dus in zijn vriendenlijst hebben. Beetje prikbord doorbladeren en daar hadden we Roth. Bij Guess z'n vrienden Lars intypen en voila. Lars en Guess komen niet uit hetzelfde dorp/stad(geloof ik) dus hebben waarschijnlijk maar 1 of 2 gemeenschappelijke vrienden(roth en z1000). Vergelijken en daar hadden we Z1000.

Epic verveling op deze zaterdag middag, maar goed duurde toch maar 5 minuutjes.

kwil eigenlijk wel weer eens een keer fappen......... dus kom maar op met die foto's

Guess door zijn v-card. Ik volg het centraal drugs topic, Guess en Roth gemeet, kwam laatst een Quinten in voor, Quinten in vriendenlijst Guess en wist dat Roth in Nieuwegein woont. Quinten opgezocht en dat was een vriend van Roth, die Quinten moest Roth dus in zijn vriendenlijst hebben. Beetje prikbord doorbladeren en daar hadden we Roth. Bij Guess z'n vrienden Lars intypen en voila. Lars en Guess komen niet uit hetzelfde dorp/stad(geloof ik) dus hebben waarschijnlijk maar 1 of 2 gemeenschappelijke vrienden(roth en z1000). Vergelijken en daar hadden we Z1000.

Epic verveling op deze zaterdag middag, maar goed duurde toch maar 5 minuutjes.

je faalt, je zoekt gewoon de naam van 1 van die 4 (vcard) uit en je kijkt bij nieuwe vrienden

Ik respecteer de privacy van mijn dbb vrienden.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 19:18 ----------

je faalt, je zoekt gewoon de naam van 1 van die 4 (vcard) uit en je kijkt bij nieuwe vrienden

Haha dat had ook gekund.

ja ik ga niet zomaar overal pics posten van normale mensen hier

ik doe het wel, maar dan verwacht ik wel lots of karma :o

Terug
Naar boven