AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Noem me een "elite sl*t". maar ik zou het héél aangenaam vinden als de nachcafe een vereiste postcount van minimaal 200 post heeft. Of lijkt jullie dat nix ?
Ik vind dat de "vaste" members van deze forum wel iets extra's verdienen!

Bump, als je met me eens bent !

+1 vind maar niks dat iedereen zonder account nu in humor en geouwehoer kan mee lezen en nachtcafe zou minstens 1000 posts moeten zijn om erin te mogen :p

Noem me een "elite sl*t". maar ik zou het héél aangenaam vinden als de nachcafe een vereiste postcount van minimaal 200 post heeft. Of lijkt jullie dat nix ?

Mee eens, en over de privé sectie ook
Alleen krijg je dan dat mensen gaan spammen om erin te komen

Whaha bekend verhaal.. Ik verpestte het ook altijd weer op een bepaalde manier. Echt zonde anders had ik heel wat meer actie gehad op vrouwelijk gebied.

Haha zelf reflectie is anders wel heel prachtig
Het gaat niet eens meer om of ik het ga verpesten want dat is al zeker
Het gaat om HOE!

Het is altijd anders en op een manier dat ik het niet aan zag komen mrja zolang je er maar om kent lachen tog

Als deze nix lukt dan is t gewoon
"on to the next one"

Mee eens! maaruh dan mag ik nogsteeds wel posten he :rolleyes:

200 maar... boeiend dagje posten en je zit eraan :D

OT:

Verbazingwekkend genoeg me 2e deel van me examen ook gehaald LOL!!

Morgen laatste dag, haha ik ga het gewoon halen met minimale inzet ghahaha

Nieuw skins seizoen begonnen, awwwyeaaah

Vitamine D3 verhooft vorig week na 10000/15000IU per dag. Echt een merkbaar verschil. Voel me een stuk energie rijker en ben veel vrolijker.

Zo ff stad in, wtf doe laatste tijd niks anders meer maar is zwaar chill.

''Studeren'' doe ik vanavond wel als ik ook ga trainen ... lol.

Vitamine D3 verhooft vorig week na 10000/15000IU per dag. Echt een merkbaar verschil. Voel me een stuk energie rijker en ben veel vrolijker.

en ja nakuur?:o vraag me af hoe het is als je er wel over een paar weken , in de lente dus, ermee zou stoppen

Laatste tentamen gehad... Eindelijk, nu 3 daagjes vakantie nog

Ben je ook makkelijker geirriteerd?

en ja nakuur?:o vraag me af hoe het is als je er wel over een paar weken , in de lente dus, ermee zou stoppen

Hahaha nakuur:D

In de lente blijf ik het doorslikken, 5000IU per dag. In de zomer denk ik om de dag.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 14:16 ----------

Laatste tentamen gehad... Eindelijk, nu 3 daagjes vakantie nog

Ben je ook makkelijker geirriteerd?

Nee geen last van. Jij wel?

toch weer bijna 60 euro bespaard op studieboeken, thnx to bol.com

Terug
Naar boven