naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
So true.Engels is ook 10 keer makkelijker dan NederlandsDoe die test maar eens voor NL
![]()

Quality Mass Shake #1: Low-Carb Peanut Butter Cup Bliss
Two scoops of chocolate Metabolic Drive
Two servings of natural peanut butter
2 Cups of Carb Countdown Milk
1 serving fat free cottage cheese
Calories: 770
Protein: 85 grams
Quality Mass Shake #2: Low-Fat Fruit Smoothie
2 Scoops Metabolic Drive – strawberry, orange cream or banana cream flavor
1 big banana
1 packet of instant, non-flavored oatmeal or Weight Control oatmeal
8 ounces of light yogurt
2 cups of skim milk
Calories: 800
Protein: 70 grams
will try this
vloeibaar eten is zowiezo veel veel handiger imo
EDIT: weten jullie wat ze met een serving bedoelen?
StoeferOeh la la, 3 nieuwe samples Whey binnen. Even andere smaakjes proberen..Thanks Body & Fit shop!

Ze verprutsen het wel
OT vandaag een hond aangereden.... gelukkig geen schade aan mijn auto

Ze verprutsen het wel
OT vandaag een hond aangereden.... gelukkig geen schade aan mijn auto
Oeh la la, 3 nieuwe samples Whey binnen. Even andere smaakjes proberen..Thanks Body & Fit shop!
Ik neem normaal nooit shakes, maar heb wel al eens bij vriend geprobeerd en ook die samples van body & fit shop. En tot nu toe had ik nog geen één die goed smaakte, vond ze eigenlijk allemaal niet te drinken. Ligt dat aan mij of vind je ze ook niet echt lekker?

Ik vond alle die ik geprobeerd heb tot nu toe lekkerIk neem normaal nooit shakes, maar heb wel al eens bij vriend geprobeerd en ook die samples van body & fit shop. En tot nu toe had ik nog geen één die goed smaakte, vond ze eigenlijk allemaal niet te drinken. Ligt dat aan mij of vind je ze ook niet echt lekker?
de ene natuurlijk wel wat meer dan de andere. Nu tegenwoordig gebruik ik bijna alleen nog de isolaat.Damn het ligt dus echt aan mij![]()
Ik heb al chocolade, strawberry en vanille geprobeerd. Vond ze alle 3 echt niet lekker.
Dat is niet de reden waarom ik geen shakes neem btw, gewoon omdat ik denk dat ik genoeg uit voeding kan halen, en het kost best veel.