Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het feit dat 'humor en geouwehoer' naar de allerleisectie verplaatst is.

Oeh la la, 3 nieuwe samples Whey binnen. Even andere smaakjes proberen..Thanks Body & Fit shop!

Quality Mass Shake #1: Low-Carb Peanut Butter Cup Bliss

Two scoops of chocolate Metabolic Drive
Two servings of natural peanut butter
2 Cups of Carb Countdown Milk
1 serving fat free cottage cheese
Calories: 770
Protein: 85 grams

Quality Mass Shake #2: Low-Fat Fruit Smoothie

2 Scoops Metabolic Drive – strawberry, orange cream or banana cream flavor
1 big banana
1 packet of instant, non-flavored oatmeal or Weight Control oatmeal
8 ounces of light yogurt
2 cups of skim milk
Calories: 800
Protein: 70 grams

will try this

vloeibaar eten is zowiezo veel veel handiger imo

EDIT: weten jullie wat ze met een serving bedoelen?

volgens mij is dat bijv. de aanbevolen portie (in het engels: serving size)
dus bij pindakaas bijv. is dat volgens mij 15g? moet je ff op het potje kijken

Hoeveel van die d3 pilletjes raden jullie aan?

Oeh la la, 3 nieuwe samples Whey binnen. Even andere smaakjes proberen..Thanks Body & Fit shop!

Ik neem normaal nooit shakes, maar heb wel al eens bij vriend geprobeerd en ook die samples van body & fit shop. En tot nu toe had ik nog geen één die goed smaakte, vond ze eigenlijk allemaal niet te drinken. Ligt dat aan mij of vind je ze ook niet echt lekker?

Ik neem normaal nooit shakes, maar heb wel al eens bij vriend geprobeerd en ook die samples van body & fit shop. En tot nu toe had ik nog geen één die goed smaakte, vond ze eigenlijk allemaal niet te drinken. Ligt dat aan mij of vind je ze ook niet echt lekker?

Ligt aan je smaak denk ik. Persoonlijk vind ik banaan, choco en cappuccino niet te drinken, Strawberry en Vanilla daar integen mag je me voor wakker maken bwv :P

Ik vond alle die ik geprobeerd heb tot nu toe lekker :p de ene natuurlijk wel wat meer dan de andere. Nu tegenwoordig gebruik ik bijna alleen nog de isolaat.

De isolaat vond ik toch echt beduidend minder van smaak.

En cappuchino vind ik in tegenstelling tot 2 posts hierboven echt heerlijk :meal:

Damn het ligt dus echt aan mij :p
Ik heb al chocolade, strawberry en vanille geprobeerd. Vond ze alle 3 echt niet lekker.
Dat is niet de reden waarom ik geen shakes neem btw, gewoon omdat ik denk dat ik genoeg uit voeding kan halen, en het kost best veel.

Damn het ligt dus echt aan mij :p
Ik heb al chocolade, strawberry en vanille geprobeerd. Vond ze alle 3 echt niet lekker.
Dat is niet de reden waarom ik geen shakes neem btw, gewoon omdat ik denk dat ik genoeg uit voeding kan halen, en het kost best veel.

als je het omrekent valt het wel mee hoor, whey is €30 voor 2kg, daar doe ik 2 maanden mee, in 2 maanden gebruik je ook 60 bakjes kwark, kost denk ik meer.

Eens dat je het ook uit voeding kunt halen, niet eens wat betreft prijs. De whey shakes van de board sponsors zijn een van de goedkoopste eiwitbronnen, zoals iWJ voorrekent. Goede aanvulling op kwark, kip en eieren.

Terug
Naar boven