Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja als je het zo bekijkt. Maar kwark wil m'n moeder nog betalen en whey niet. Misschien dat ik toch maar eens zo'n pot koop als ik weer wat geld heb.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 23:15 ----------

Eens dat je het ook uit voeding kunt halen, niet eens wat betreft prijs. De whey shakes van de board sponsors zijn een van de goedkoopste eiwitbronnen, zoals iWJ voorrekent. Goede aanvulling op kwark, kip en eieren.

Ik ben net 16 hé, en werk niet. Ik moet spaarzaam zijn met elke cent die ik heb.

Ja als je het zo bekijkt. Maar kwark wil m'n moeder nog betalen en whey niet. Misschien dat ik toch maar eens zo'n pot koop als ik weer wat geld heb.

Ik ben net 16 hé, en werk niet. Ik moet spaarzaam zijn met elke cent die ik heb.

Tja, als je moeder de kwark, kip en eieren betaald is het een ander verhaal :D

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 23:15 ----------

Daar ligt de oplossing

Wat is nou echt een makkelijke eiwitbron tussendoor naast tonijn, whey, kwark en eieren?

Ik heb altijd 2 pakjes van 150gr mee naar school. Niks mis mee...

En haring uit pot is ook wel snel weg

Ik neem normaal nooit shakes, maar heb wel al eens bij vriend geprobeerd en ook die samples van body & fit shop. En tot nu toe had ik nog geen één die goed smaakte, vond ze eigenlijk allemaal niet te drinken. Ligt dat aan mij of vind je ze ook niet echt lekker?

Ik zit nu aan de frambozen shake..kan niet zeggen dat ik erg enthousiast ben.
De cappucino & cookies&cream heb ik ook nog..ben benieuwd!

Pas om 10 uur te beginnen met werk ... ongekende tijden

Eindelijk eens normale tijd wakker. Vandaag weer eens naar stadje en vanavond werken. Aiiiiiiii.

Vandaag benendag!:)

inb4 shitstorm:p

Terug
Naar boven