Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Op het werk een hele zooi eieren mee genomen :) Lekker kanen dus ... yam yam

Op het werk een hele zooi eieren mee genomen :) Lekker kanen dus ... yam yam
Nooit gezeik op je werk dat het stinkt? Bij mij begint met nu te ouwehoeren dat de eieren zo stinken, oh ja, en de wok ook..blablabla.. Ze snappen het gewoon niet. En dan werk je nog wel voor een fitnessbedrijf..

Nooit gezeik op je werk dat het stinkt? Bij mij begint met nu te ouwehoeren dat de eieren zo stinken, oh ja, en de wok ook..blablabla.. Ze snappen het gewoon niet. En dan werk je nog wel voor een fitnessbedrijf..
ik krijg altijd commentaar op tonijn.... :(
oja en met een shakebeker in de kantine schudden waar de dop niet goed opzat, hele kantine rook naar cookies en cream :D

haat altijd die reacties als je een shakebeker pak, al die vragen:p

Nee ik ben zo buff geboren..:rolleyes:

haat altijd die reacties als je een shakebeker pak, al die vragen:p

Nee ik ben zo buff geboren..:rolleyes:
meisjes: ieuuuuwuwuwuwu kan me nie voorstellen dat da lekker is...
me: gvd proef dan, cookies en cream
meisjes : nee
me: ja oordeel dan ook niet

COOKIES EN CREAM IS LEKKER

Ik heb hier nog een sample liggen van cookies&cream. Morgen eens proberen..

Cookies en cream vind ik dus echt niks ;p

Losse amino's in water aan mensen geven is ook leuk

Oja had laatst mn sporttas mee naar school, had 1 uurtje en ging meteen door naar de gym, krijg ik allemaal van

wat zitten daar allemaal voor middeltjes in

Dus ik liet b&f bodybuilding shot zien, kreeg meteen flame. Volgens hem werkte het niet maar zat het tussen je oren. Ik bood hem de shot aan, maar nee dat durft meneertje niet.

kids.

Oja had laatst mn sporttas mee naar school, had 1 uurtje en ging meteen door naar de gym, krijg ik allemaal van

Dus ik liet b&f bodybuilding shot zien, kreeg meteen flame. Volgens hem werkte het niet maar zat het tussen je oren. Ik bood hem de shot aan, maar nee dat durft meneertje niet.

kids.
mensen moeten hun neus niet in andermans leven duwen. ik ga mensen ook geen commentaar geven

kids.

ik begin niet eens om het aan classmates uit te leggen als ik na school ga trainen, bij mij zijn ze echt nog dommer dan een steen

bv: "ja ik train biceps 3x per week en dan eers 30x dan 25x dan 15 en dan 5x10"

gewoon de autist spelen is 10x zo grappig in dat soort situaties, bijna iedereen die mij niet goed kent denkt dat ik gain van basketball en mma :roflol:

Heb een tijdje terug een keer supps laten bezorgen op kantoor. Werd echt aangekeken alsof het AAS waren :(

Onder mensen verkeren die niet zo snel oordelen, of zelf met bb bezig zijn, dat maakt mijn dag goed.

Denk dat je het verkeerd hebt gelezen, heb de eieren vanaf het werk meegenomen... werk in een kuikenbroederij :)

Heb een tijdje terug een keer supps laten bezorgen op kantoor. Werd echt aangekeken alsof het AAS waren :(

Onder mensen verkeren die niet zo snel oordelen, of zelf met bb bezig zijn, dat maakt mijn dag goed.
Volgende keer gewoon AAS laten komen en doen alsof het iets onzinnigs is. :cool: Dan geef je ze tenmiste iets om te lullen.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 21:52 ----------

Denk dat je het verkeerd hebt gelezen, heb de eieren vanaf het werk meegenomen... werk in een kuikenbroederij :)
Ah. :o Foutje.

Volgende keer gewoon AAS laten komen en doen alsof het iets onzinnigs is. :cool: Dan geef je ze tenmiste iets om te lullen.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 21:52 ----------

Ah. :o Foutje.

Haha, we hebben zo'n 3 miljoen eieren per week ,... dus kan er altijd wat meenemen... scheelt echt op week/maand/jaar basis :)

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 21:53 ----------

? want

Terug
Naar boven