ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PR met deadlift gemaakt. Dat maakt de resterende avond heel goed![]()

Nooit gezeik op je werk dat het stinkt? Bij mij begint met nu te ouwehoeren dat de eieren zo stinken, oh ja, en de wok ook..blablabla.. Ze snappen het gewoon niet. En dan werk je nog wel voor een fitnessbedrijf..Op het werk een hele zooi eieren mee genomenLekker kanen dus ... yam yam
ik krijg altijd commentaar op tonijn....Nooit gezeik op je werk dat het stinkt? Bij mij begint met nu te ouwehoeren dat de eieren zo stinken, oh ja, en de wok ook..blablabla.. Ze snappen het gewoon niet. En dan werk je nog wel voor een fitnessbedrijf..

Op het werk een hele zooi eieren mee genomenLekker kanen dus ... yam yam
meisjes: ieuuuuwuwuwuwu kan me nie voorstellen dat da lekker is...haat altijd die reacties als je een shakebeker pak, al die vragen
Nee ik ben zo buff geboren..![]()
haat altijd die reacties als je een shakebeker pak, al die vragen
Nee ik ben zo buff geboren..![]()

pre workout power van b&f geven, die vind ik persoonlijk niet te drinkenCookies en cream vind ik dus echt niks ;p
Losse amino's in water aan mensen geven is ook leuk
mensen moeten hun neus niet in andermans leven duwen. ik ga mensen ook geen commentaar gevenOja had laatst mn sporttas mee naar school, had 1 uurtje en ging meteen door naar de gym, krijg ik allemaal van
wat zitten daar allemaal voor middeltjes in
Dus ik liet b&f bodybuilding shot zien, kreeg meteen flame. Volgens hem werkte het niet maar zat het tussen je oren. Ik bood hem de shot aan, maar nee dat durft meneertje niet.
kids.
Oja had laatst mn sporttas mee naar school, had 1 uurtje en ging meteen door naar de gym, krijg ik allemaal van
wat zitten daar allemaal voor middeltjes in
Dus ik liet b&f bodybuilding shot zien, kreeg meteen flame. Volgens hem werkte het niet maar zat het tussen je oren. Ik bood hem de shot aan, maar nee dat durft meneertje niet.
kids.

Nooit gezeik op je werk dat het stinkt? Bij mij begint met nu te ouwehoeren dat de eieren zo stinken, oh ja, en de wok ook..blablabla.. Ze snappen het gewoon niet. En dan werk je nog wel voor een fitnessbedrijf..

Volgende keer gewoon AAS laten komen en doen alsof het iets onzinnigs is.Heb een tijdje terug een keer supps laten bezorgen op kantoor. Werd echt aangekeken alsof het AAS waren
Onder mensen verkeren die niet zo snel oordelen, of zelf met bb bezig zijn, dat maakt mijn dag goed.
Dan geef je ze tenmiste iets om te lullen.Ah.Denk dat je het verkeerd hebt gelezen, heb de eieren vanaf het werk meegenomen... werk in een kuikenbroederij![]()
Foutje.Denk dat je het verkeerd hebt gelezen, heb de eieren vanaf het werk meegenomen... werk in een kuikenbroederij![]()

Volgende keer gewoon AAS laten komen en doen alsof het iets onzinnigs is.Dan geef je ze tenmiste iets om te lullen.
---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 21:52 ----------
Ah.Foutje.

broederijHaha, we hebben zo'n 3 miljoen eieren per week ,... dus kan er altijd wat meenemen... scheelt echt op week/maand/jaar basis
---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 21:53 ----------
? want