Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit gezeik op je werk dat het stinkt? Bij mij begint met nu te ouwehoeren dat de eieren zo stinken, oh ja, en de wok ook..blablabla.. Ze snappen het gewoon niet. En dan werk je nog wel voor een fitnessbedrijf..
Bish gebeld, zou allemaal goed zitten.
Nu maar eens uit me nest komen, ff eten douchen en me dag maar weer eens vol proberen te maken.
Dus DBB, ik heb nog geen plannen naast stoffen en stofzuigen dus zal wel weer spamdagje worden.
Eigenlijk denk ik dat ze stiekem jaloers zijnMensen die zeuren dat eieren stinken moeten echt hun mond houden. Laats ook een arme joch bij ons op school die een broodje gezond zat te eten in de kantine en er begint opeens iemand keihard te schreeuwen van gadverdamme wat eeen stinkzooi. Die heb ik ook even mooi op zijn vingers getikt. Wel met z'n alle stink kroketten, frikandellen en bier zitten eten en drinken in openbaar. Maar als iemand rustig zijn eitje wilt eten is dat opeens goor. Stelletje afval verwerkende zeikerds.
Discipline is niet iets wat iedereen op kan brengen. Men haalt graag datgene naar beneden wat ze zelf niet op kunnen brengen. Ook een manier om jezelf beter te voelen he..Eigenlijk denk ik dat ze stiekem jaloers zijnDiscipline is niet iets wat iedereen op kan brengen. Men haalt graag datgene naar beneden wat ze zelf niet op kunnen brengen. Ook een manier om jezelf beter te voelen he..
.lol rijstwafel ban, geen gezeur meer over die zogenaamde chick van hem![]()

En vertel, wat is jouw planning vandaag?
Mijne gaat ongeveer zo:
13:30 naar maatje toe; tot 14:30 ongeveer. Dan tussen 15:00 en 17:00 stoffen/stofzuigen/dweilen/dbb/youtube 17:00 - 18:30-19:00 koken met zus van vriendin 20:00 naar neefje kijken of er dit jaar nog een vakantie inzit.
Mwah, nu ik het zo op heb geschreven lijkt het nog wat.
Tussendoor nog een keer de hond uitlaten, jaaa kom er wel uit vandaag.
lol rijstwafel ban, geen gezeur meer over die zogenaamde chick van hem![]()
Hahahah Rijstwafel ben benieuwd wat hij heeft geflikt![]()