MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik moet ook eens straps gaan aanschaffen, deadlifts gaan prima alleen de rows en shrugs doen het hem vaak

Dit. Ik heb ze besteld omdat ik hetzelfde probleem heb met deadlift etc.
Ik ben heel benieuwd of het gaat helpen, of dat het gaat irriteren. :)
Gaat helpen ;) kan je veel meer los vasthouden. Wel maken dat je ze juist gebruikt natuurlijk :p

Straps werken bij mij heel goed, heb nog een gloednieuw setje liggen, interesse?:P

Vraagje: hebben jullie ook last van als je barbell shrugs doet de halter uit je vingers glijd, het gewicht is niet teveel ofzo maar de halter glijd gewoon weg omdat er nou eenmaal veel gewicht aanhangt, hoe lossen jullie dit op?

http://www.youtube.com/watch?v=EXZVCfmF_Zw
@14:41

Hij doet het met een soort van tape, hoe doen jullie dat :o
Kheb straps gehaald want khad er ook "last" van :P sindsdien prima maar tis ook handig met deadlifts :)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 18:19 ----------

wat een k*tventje! :mad: uitdagen en dan zielig gaan liggen...krijg zin om ze hanenkam van ze hoofd af te trekken :) pluk voor pluk... :)

dont **** with a fat n**ga

Lol, ik zat zo'n spel te spel, Amnesia, kamer donker, koptelefoon op, geluid hard. Ik was bang, srs. xD

praktijkexamen gehaald :)

:roflol::roflol::roflol::roflol: hahaha ik ga stuk hier

dat spel is ook echt teringeng :p
m'n laptop tyfte uit na een half uur tho, werd te warm denk ik?

omg net 5 min die demo gespeeld, duister fakking spel. ik was zo fuarking bang :roflol:

Is dat spel echt zo freaky :P? Amnesia heette het zag ik wel ff kijken dan voor PC, Ps3 of? Doet me denken aan de die keer dak fear speelde terwijlk helemaal knetter was en die scene dat dat meisje ineens verdwijnt bij die lift geeft je toch wel een heeeeel akelig gevoel :roflol:

Terug
Naar boven