- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar nu wil je het niet dragen

. Maar nee hoor
. Zou goeie motivatie zijn
.Joh... Hoe zou dat nou komen dat ze boos is?Bish3000 is mad omdat ik haar ietje ganzetietje noemde.![]()
dju die is snel mad danBish3000 is mad omdat ik haar ietje ganzetietje noemde.![]()

Bish3000 is mad omdat ik haar ietje ganzetietje noemde.![]()
Bish3000 is mad omdat ik haar ietje ganzetietje noemde.![]()

Of ze nu leuk zijn of niet

Haha nee, zou juist heel duidelijk geweest moeten zijnHuH? Ik snap hem niet helemaal, testo boost krijg je niet van lelijke draken?
. Als je die leuk letterlijk neemt = innerlijke. Dus innerlijk belangrijk op dat moment? Weet natuurlijk wel dat je uiterlijk bedoelde 
Haha nee, zou juist heel duidelijk geweest moeten zijn. Als je die leuk letterlijk neemt = innerlijke. Dus innerlijk belangrijk op dat moment? Weet natuurlijk wel dat je uiterlijk bedoelde
![]()
zal het in vervolg voor jou duidelijker verwoordenVolgens mij is dat van die test boost gewoon door iemand verzonnen als excuus om naar de vrouwen de kijken tijdens het trainenSorry voor mijn onduidelijkheid whami, snap nu wat je bedoeldzal het in vervolg voor jou duidelijker verwoorden

Volgens mij is dat van die test boost gewoon door iemand verzonnen als excuus om naar de vrouwen de kijken tijdens het trainen![]()
Kijken? Zou niet durven hoorKlopt, maar ga me niet vertellen dat je dat zelf niet doet .. ?
heb zo al eens meer dan 2,5uur aan een stuk getraint omdat er, tegen wat het einde van training zou moeten geweest zijn, een
jaw dropping blonde besloot op de trapmachine (conditie) te gaan trainen waarbij kont naar achter uit steekt naar het gewichten gedeelte. Was lekkeuh 

Kijken? Zou niet durven hoorheb zo al eens meer dan 2,5uur aan een stuk getraint omdat er, tegen wat het einde van training zou moeten geweest zijn, een
jaw dropping blonde besloot op de trapmachine (conditie) te gaan trainen waarbij kont naar achter uit steekt naar het gewichten gedeelte. Was lekkeuh
Ze hadden me zwaar door, door een maat. Zei ze het tegen haar vrienden (die net iets minder mooi was aan) en dan begonnen ze te giechelen en trainden ze lekker verder. Viel probs niet op dat ik zo lang op de toestellen zat in de omgeving van hen
Heb ook al gehad dat chicks naar mij staarden of constant even keken. Dus waarom niet terugdoen![]()
![]()
Haha,Heb ook al gehad dat chicks naar mij staarden of constant even keken. Dus waarom niet terugdoen![]()
![]()
Free shitVandaag naar de post gegaan achter pakketje, geen idee wat ik nog moest ontvangen. Blijken maaltijdcheques, cinematickets enzo te zijn van m'n vakantiewerk, nice.

maximum profit