martossw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Pics?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Please.. stay safevia muscleboard account gemaakt, sample gevraagd en zie hier
![]()
me cocaïne is er, ofwel Levrone Formula
heb nog nooit gepost op dat forummaximum profit
via muscleboard account gemaakt, sample gevraagd en zie hier
![]()
me cocaïne is er, ofwel Levrone Formula
heb nog nooit gepost op dat forummaximum profit
gangsta's !No offence maar ziet er echt k*t PWO uit.http://www.xxlnutrition.nl/levro-shock/levrone-formula
45eu voor dat potje, las al dat het redelijk goed te drinken is
lekker duidelijk verschilSlogan van Leverone: Het verschil met mijn product en anderen is dat het écht anders is.
![]()
Ach, zou ook wel zoveel geld willen verdienen door te liegen

No offence maar ziet er echt k*t PWO uit.
200mg caf + 20mg 1,3. Wel redelijk wat stimulanten dus.
En aan 220g voor 45€ met voor zo ver ik zie niet eens erg dure ingreds, absoluut niet waard.
Anyway, laat eens weten wat je er van vond. Denk persoonlijk dat je er niet veel benefit van gaat hebben.

Als je iets wilt met goede smaak, goed oplosbaar en veel energie neem dan gewoon tested PWO bij op=op van B&F. Voor amper 14€, 60 dosissen, 420g dus 7g per dosis. Véél goedkoper (meer dan 3x goedkoper voor 7g ipv 4,4g dan nog - wat natuurlijk geen indicatie is van hoe goed het is) en volgens mij zeker niet slechter. Je krijg er geen pomp of extra kracht van, enkel energie. (voor zover ik ondervond)2min geleden genomen, goed oplosbaar en zowaar lekker om te drinken, ga over 20min weg