- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is die kale gast waar ik het over hadHij is best wel groot :O dat is trouwens mijn oude buurman tihi.
Small world is small.
Hij is zeker wel groot ja. Spreek 'm alleen nooit ofzo. Maarja, wel lache! 
Ja, en maar zoeken!
Ja, ik ook. Je hebt er altijd lol van!

Rondje met het hondje gedaan.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaahah
haha k dacht dat ik de enigste was die zijn methode probeerde maar hard faalde :<Haha serieus? Ja, small nederland is small.Hij is zeker wel groot ja. Spreek 'm alleen nooit ofzo. Maarja, wel lache!
---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 17:06 ----------
Enige waar ik me aan irriteer is dat mijn honden echt tegen alles blaffen.
M'n dog whisperer aanpak werkt helaas niet echt, lol![]()
haha k dacht dat ik de enigste was die zijn methode probeerde maar hard faalde :<

Ahh, dat is sneu. Ik heb er 3 weken geleden 1 moeten laten gaan.. de 2de in een half jaar tijd.. Blijft ellendig.Bij mij was het eerder andersom. De hond mijn gedachten lezen. Als ik stoned was, werd hij pist off en ging die gromme.
Als ik me k*t voelde, ging die mij happy maken.
Helaas is die er al weer 4 maandjes niet meer![]()

Goofy is er niets bij.. Geniale kop.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 17:16 ----------
Ahh, dat is sneu. Ik heb er 3 weken geleden 1 moeten laten gaan.. de 2de in een half jaar tijd.. Blijft ellendig.![]()
Ja, dat is even wennen inderdaad. Het is niet anders, maar het gevoel wat er bij komt kijken: ken je...Oef das nog dichtbij. En 2 zelfs nog pfff. Zeker een heel rustiger in huis?

Anders had ik niets meer.Oeh herder, nice. Woont bij je ouders?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/power-rack-220948/ Henk?hm kan ff niet dat topic vinden van die gast die trainingsmateriaal zelf maakt ? Kan iemand me ff helpen ?
yesss die zocht ik thanks
Ja, dat is even wennen inderdaad. Het is niet anders, maar het gevoel wat er bij komt kijken: ken je...
Gelukkig heb ik mijn blije Goofy nog..Anders had ik niets meer.
---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 17:22 ----------
Oeh herder, nice. Woont bij je ouders?
k zou m alleen nie je laten likke, je weet maar nooit waar die vuilnisbakkenras is geweest 
Whahahhaha....Die had ik anders moeten neerzetten inderdaad..awgossiee, als jij je eenzaam voelt durf ik te wedden dat je whami wel een leren riempje mag omdoen en uitlatenk zou m alleen nie je laten likke, je weet maar nooit waar die vuilnisbakkenras is geweest
![]()

Lol waarom? Omdat ik Marcel ook steeds kloot?

Uhu, enkel leren bandjes, die van plastiek vind ik niet zo lekker zittenawgossiee, als jij je eenzaam voelt durf ik te wedden dat je whami wel een leren riempje mag omdoen en uitlatenk zou m alleen nie je laten likke, je weet maar nooit waar die vuilnisbakkenras is geweest
![]()