Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Is al de tweede keer dat ik ergens nieuw ben en er meteen wordt gedacht dat ik kloon ben :o.
Denk wat je denken wil..

Is al de tweede keer dat ik ergens nieuw ben en er meteen wordt gedacht dat ik kloon ben :o.
Denk wat je denken wil..
Sorry hoor maar dat gaat zo hier zoals Anu zegt. We zijn veel te veel kloontjes gewent :p. Mijn excuses als je geen kloontje bent.

Post een foto met een lepel en een aansteker, dat is hoe iedereen hier zichzelf bewijst.

....Ben geen junk. (Of is dat nou net een opmerking die je niet zou verwachten van een vrouw?)

Whami: geeft niet. Er is hier inderdaad veel manvolk.. maar ik ben ook vaak onder de mannen dus dat valt me niet meer zo op. (Hm dat komt over alsof ik een lompe ben :D)

Bish is in!

....Ben geen junk. (Of is dat nou net een opmerking die je niet zou verwachten van een vrouw?)

Whami: geeft niet.

Nee foto van jezelf in spiegel, met in ene hand een lepel vast, en andere hand briefje waar DBB opstaat. Gezicht hoeft er niet op en mag onherkenbaar worden gemaakt.

Daarna ben je pas volwaardig DBB lid.

Lol waarom de lepel? Ja als herkenningspunt maar hoezo een lépel.. :D

Trouwens als ik in de ene hand een lepel heb en de andere een briefje heb ik geen handen meer vrij om de foto te maken he..

Nee foto van jezelf in spiegel, met in ene hand een lepel vast, en andere hand briefje waar DBB opstaat. Gezicht hoeft er niet op en mag onherkenbaar worden gemaakt.

Daarna ben je pas volwaardig DBB lid.
grappig.. Dit voorstel is bij mij nog nooit gedaan.

:cool:

FEX, Af en toe een keer lekker op hun plekje zetten, voor de rest van de tijd zijn ze best aardig. :)
Ik functioneer ook beter in een mannenwereld dan in een vrouwenwereld. Dat gezeik met die wijven altijd :D:D Hier kan je tenminste lachen.

FEX, Af en toe een keer lekker op hun plekje zetten, voor de rest van de tijd zijn ze best aardig. :)
Ik functioneer ook beter in een mannenwereld dan in een vrouwenwereld. Dat gezeik met die wijven altijd :D:D Hier kan je tenminste lachen.
O lawd, moet niet gekker worden hier.

:D Lol, met jou kan ik praten.
En stiekem lachen.

vrouwen nemen de troll topics over....

Spijtig dat we niet we niet veel terug krijgen voor het hier leuk te maken :D :p

Wat veeleisend whami, je lijkt wel een vrouw ;).

Terug
Naar boven