XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mijn vitamine D3 is ook bijna op. Bij de apotheek betaal ik €10 voor 90x400IU. Kan misschien wel iets hoger gaan zitten... Of ik doe lui en vraag een herhalingsreceptje :P.

ik neem 2000IU per dag , 5 dagen , dan 2 dagen OFF

Ja zat ook te denken aan 1000IU. 400 is gewoon de Nederlandse norm bij een vitamine D-tekort. Which is vrij weinig inderdaad.

Zijn het grote tabletten van Now! Foods? Of ook van die rijstkorrels (ronde dan)? :o

---
Oh nvm het zijn capsules... Ik heb nu echt van die minidingen...
Ik heb die ook. Is 400 I.U niet het zelfde als 5000 U.I eigenlijk? :o

Ik heb die ook. Is 400 I.U niet het zelfde als 5000 U.I eigenlijk? :o

Nee, 400IU (International Units, of IE in het Nederlands) heeft een veel lagere concentratie vitamine D dan 5000IU. Die getallen staan er niet zomaar ;).
Betere uitleg kan iemand anders geven hoop ik.

Ja zat ook te denken aan 1000IU. 400 is gewoon de Nederlandse norm bij een vitamine D-tekort. Which is vrij weinig inderdaad.

Zijn het grote tabletten van Now! Foods? Of ook van die rijstkorrels (ronde dan)? :o

---

zijn misschien ietsje groter dan rijstkorel, merk er eigenlijk niks van als ik ze door slik

Oke thanks!
Net even wat zoekwerk verricht, heb geen zin in een te hoog testosterongehalte maar met 1.000IU zit ik sowieso veilig lol. :D

Ennn yay mijn bestelling (whey) is verstuurd. Morgen eiwitjes omnomnom. (Nou ja ik vind ze niet eens zo heel lekker, maar niet vervelend.)

Net sms van m'n baas, dat ik ipv 6 uur, pas om 2 uur hoef te beginnen .. wel wat langer doorwerken .. maar ag :) Altijd beter dan 5 uur op ..

5 uur op is niet zo'n probleem.. Beter iets vroeger eruit en eerder klaar dan later klaar

Njah, heb morgen niet veel beters te doen ;) Mjah .. ieder z'n ding .. deze hele week al 5 uur eruit gemoeten, dus komt 12 uur ook wel een keer goed uit :) + morgen na 19:00 mooi 135% verdienen ... dus ik klaag niet

:o

En hoe gebruik je die? elke dag 1 capsule nonstop?

ja elke dag 5000iu

---

Ik zou dan die van 1000iu halen, zijn kleine dingen:)

Jup ga ik doen thanks. :)

waarom gaat het altijd over zoveel iu dit zoveel iu dat

waar is die vit D goed voor? je gaat toch niet dood zonder?

Terug
Naar boven