Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schouders een tijdje licht gewicht en hoog volume trainen heeft mij al geholpen.![]()

Mijn vitamine D3 is ook bijna op. Bij de apotheek betaal ik €10 voor 90x400IU. Kan misschien wel iets hoger gaan zitten... Of ik doe lui en vraag een herhalingsreceptje.
ik heb deze http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine-d/now-foods/vitamin-d-5000-iu
haal dan die van 1000IU, denk dat 400 niet zoveel doet haha
ik heb deze http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine-d/now-foods/vitamin-d-5000-iu
haal dan die van 1000IU, denk dat 400 niet zoveel doet haha

Ik heb die ook. Is 400 I.U niet het zelfde als 5000 U.I eigenlijk?Ja zat ook te denken aan 1000IU. 400 is gewoon de Nederlandse norm bij een vitamine D-tekort. Which is vrij weinig inderdaad.
Zijn het grote tabletten van Now! Foods? Of ook van die rijstkorrels (ronde dan)?
---
Oh nvm het zijn capsules... Ik heb nu echt van die minidingen...

Addict

Ik heb die ook. Is 400 I.U niet het zelfde als 5000 U.I eigenlijk?![]()
.Verschilt elke keer, ik train 4 á 5 keer per week. en A, B en C rouleer ik.
Ja zat ook te denken aan 1000IU. 400 is gewoon de Nederlandse norm bij een vitamine D-tekort. Which is vrij weinig inderdaad.
Zijn het grote tabletten van Now! Foods? Of ook van die rijstkorrels (ronde dan)?
---
Net sms van m'n baas, dat ik ipv 6 uur, pas om 2 uur hoef te beginnen .. wel wat langer doorwerken .. maar agAltijd beter dan 5 uur op ..
5 uur op is niet zo'n probleem.. Beter iets vroeger eruit en eerder klaar dan later klaar
Mjah .. ieder z'n ding .. deze hele week al 5 uur eruit gemoeten, dus komt 12 uur ook wel een keer goed uit
+ morgen na 19:00 mooi 135% verdienen ... dus ik klaag niet
Ja zat ook te denken aan 1000IU. 400 is gewoon de Nederlandse norm bij een vitamine D-tekort. Which is vrij weinig inderdaad.
---

je weet maar nooitwaarom gaat het altijd over zoveel iu dit zoveel iu dat
waar is die vit D goed voor? je gaat toch niet dood zonder?