AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

mijne is nogsteeds maar 11.7 cm:(

Oh in dat geval annuleer ik mijn bestelling maar :o.

I+have+seen+some+****ed+up+shit+on+the+internet+_96f9dd53fa7e40bf581a295fac92da98.png

Me no see picture....

Ja zat ook te denken aan 1000IU. 400 is gewoon de Nederlandse norm bij een vitamine D-tekort. Which is vrij weinig inderdaad.

Zijn het grote tabletten van Now! Foods? Of ook van die rijstkorrels (ronde dan)? :o

---
Oh nvm het zijn capsules... Ik heb nu echt van die minidingen...

Ik heb de 5000 iu van nowfoods zijn kleine softgellies echt minis :) slik makkelijk weg lijkt wel mini maltesers smaakt alleen niet zo :p

6*140kg deadlift vandaag :)

yasemin en Marcel hebben een spelletje Reversi gespeeld en Marcel heeft gewonnen.

:roflol:

Ik heb de 5000 iu van nowfoods zijn kleine softgellies echt minis :) slik makkelijk weg lijkt wel mini maltesers smaakt alleen niet zo :p
Oh het is eigenlijk gewoon vloeibare vit D? Nou ja ik heb het al besteld komt goed. Zal het wel zien als ik ze ontvang :).

FUAARRRKK me dag is ****ing goed geworden. Mn brah is terug in NL komen wonen :D verrast hij me net ff mee toen ik thuis kwam en hij zat in me woonkamer altijd goed met hem geweest en nu gaat hij ook nog eens bij mij in de stad een slagerij openen (papierwerk ect is al gedaan) en ik ga voor hem werken. FREE MEAT MEAT MEAT MEAT MEAT <3<3<3. oh en een bish is nu onderweg hiernaartoe voor wat ik hoop hete coïtus gaat worden (dtf fo sho)

Damn wat begon als k*t dag eindigt legen wait for it.

DARY.

FUAARRRKK me dag is ****ing goed geworden. Mn brah is terug in NL komen wonen :D verrast hij me net ff mee toen ik thuis kwam en hij zat in me woonkamer altijd goed met hem geweest en nu gaat hij ook nog eens bij mij in de stad een slagerij openen (papierwerk ect is al gedaan) en ik ga voor hem werken. FREE MEAT MEAT MEAT MEAT MEAT <3<3<3. oh en een bish is nu onderweg hiernaartoe voor wat ik hoop hete coïtus gaat worden (dtf fo sho)

Damn wat begon als k*t dag eindigt legen wait for it.

DARY.
pics van chick pls

mooi dat je maat er weer is, waar isie geweest ?

pics van chick pls

mooi dat je maat er weer is, waar isie geweest ?

is me broer (letterlijke brah) hij woonde paar jaar bij onze zuiderburen :( maar ben echt blij dat ie terug is.

Ik zal proberen a la ybd een filmpje of foto voor mekaar te krijgen, weet iemand hoe je foto geluid op HTC sensation uit zet ?

is me broer (letterlijke brah) hij woonde paar jaar bij onze zuiderburen :( maar ben echt blij dat ie terug is.

Ik zal proberen a la ybd een filmpje of foto voor mekaar te krijgen, weet iemand hoe je foto geluid op HTC sensation uit zet ?
vet voor je man

Nieuw pr squat. :)

Marcel3000 like-t mijn zojuist geposte foto op facebook
tumblr_lri9s3jXUa1qaob5o.jpg

Als je hier achter bent, kun je me dat even melden..?:)

Terug
Naar boven