MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

chille donderdagavond, zie no fap topic voor details en coïtus

vandaag bestelling B&F mogen ontvangen en alles proefen

Een por.:heart:

Gister sinds tijden weer gesquat en dat is te merken, kan amper lopen haha laat staan de trap op :o

haha en weer zuipen vnv yeahbuddy

Omg, mn nieuwe kapsel is geilll :trollface:

eerst ff powernap:o

ik mis z1000 :(

me 2. Nooit met hem gesproken maar kon altijd wel lachen om zn opmerkingen.

Mis jullie ook broeders:(

Heb mij zelf deze week bezig gehouden met nuttige dingen en dat heeft meteen een positief resultaat gehad.
Ik heb gesolliciteerd en mag aanstaande dinsdag op gesprek komen.

Heb de afgelopen 4/5 maanden alleen maar thuis gezeten en een half jaar verdoet in mijn leven. Ik was vaak online op DBB omdat in dit graf dorp niks te doen is en ik geen werk had ofzo.

Ik heb deze week ook gebruikt om te kijken hoe het voelt een weekje zonder DBB:roflol::roflol:

Srs dikke cold turky. Koude rillingen, zweten wakker worden.

Heb mij zelf deze week bezig gehouden met nuttige dingen en dat heeft meteen een positief resultaat gehad.

Heb de afgelopen 4/5 maanden alleen maar thuis gezeten en een half jaar verdoet in mijn leven. Ik was vaak online op DBB omdat in dit graf dorp niks te doen is en ik geen werk had ofzo.

Ik heb deze week ook gebruikt om te kijken hoe het voelt een weekje zonder DBB:roflol::roflol:

ah ik dacht al dat je gebanned was :roflol:

ik ga je voorbeeld volgen volgende week:) heb al 4 jaar van mn leven verdoet met dbb:trollface:

ik ga je voorbeeld volgen volgende week:) heb al 4 jaar van mn leven verdoet met dbb:trollface:

Ik kan je een week wel adviseren eerlijk gezegd.

Klinkt misschien debiel maar als je vaak op DBB zit, kan dat echt geen kwaad.

Ik heb echt een hoop gedaan. Ik ben bezig aan mijn motor, misschien een baan geregeld, mijn kamer is weer voor vreemde mensen begaan baar.

Je gaat dus gewoon wat andere dingen. Die je normaal liet links of (rechts) liggen:)

Terug
Naar boven