Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is PR? En ik doe 5 oefeningen voor de lats en 2 voor de traps..![]()
Achso, ik train ze zo zwaar mogelijk (train 1x per week). En waar zijn je traps eigenlijk goed voor? Van lats ga je breder uitzien (de V vorm) maar traps? Ik wil niet zo'n opgeblazen nek krijgen![]()
weeer heleaal egrnens overdoe eens normala mana zoveela ls k vandaag eweer gedornkeee eheebbnn dat gaaat ew
niks geregeld en een meisje die bijna op me gekotst had (srs_weeer heleaal egrnens overdoe eens normala mana zoveela ls k vandaag eweer gedornkeee eheebbnn dat gaaat ew

gvdgvdgvd ik haat me leven, ****ing teveel chicks verspeeld. had met 1 een leuke connectie ze kwam uit manchester en zag er leuk uit enzo toen kwam er een gevecht opeens was ze wegik begrijp je manniks geregeld en een meisje die bijna op me gekotst had (srs_
toedeledokie daarna nog paar meiden verpest avond voorbij sta droog watdafuqq beejte aan het ontnuchteren gaaat niet goed haat me leven fuaark net nog iets in de bus geregeld moest ik er uit haaste omdat ik me halte bijna miste en niet haar fb had gevraagt fuaaarrkkkk bad night is bad

Wat?
I want to know that feelAw Yeah, schouder spierpijn als de malle... nu even lekker trainen![]()
Ik voelde me even zo'n baws gister. Was op huiskamer feestje van zo'n meisje, niet veel mensen, 6 jongens/6 meisjes. Stond ik na een half uur met het lekkerste meisje te zoenen, we waren wel allebei lam. Toen daar nog anderhalf uur gebleven, ze kon niet van me af blijven, dacht dat ik deze in de pocket had. Zie ik haar n uur later in de stad naast me staan, staat ze met een ****ing student te zoenen.
Ik begin haar uit te lachen (vond het wel jammer), zegt ze dat ze me niet kent, ok **** this shit.
Zie ik haar een half uur later weer, wil ze me 'weer terug'.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]