- Waardering
- 1.015
Pas op wat je zegt, je weet nooit waar die talibaard allemaal aan het zoeken is voor opblaas doelwitten!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas op wat je zegt, je weet nooit waar die talibaard allemaal aan het zoeken is voor opblaas doelwitten!

Ik lol'de wel brah, allemaal standaard moslim antichristpropaganda.
Ken je die gast irl?

Ja, is een matti van me
Irl is hij wel tof alleen zodra je over geloof begint slaat hij een beetje door.
Ik heb vrij veel moslim vrienden, laatst nog naar een moslim comedy festival geweest!![]()
Cardio op de nuchtere maag is heerlijk. En... Nu m'n triceps voelen ook. **** yeaaa.
In wegmisbruikers hadden ze keer jongetje aangehouden die erop reed. Iets van ongeregistreerd motorvoertuig. Hij had kentekenplaat erop moeten hebben en dat kon niet omdat het geen goedgekeurd motorvoertuig hier is ofzo.

Dope shit bro!
Probeer fragment hiervan te vinden, wil wel zien hoe die wouten daarop reageren. Kan het niet vindenIs verboden in nederlandIn wegmisbruikers hadden ze keer jongetje aangehouden die erop reed. Iets van ongeregistreerd motorvoertuig. Hij had kentekenplaat erop moeten hebben en dat kon niet omdat het geen goedgekeurd motorvoertuig hier is ofzo.
k*t land
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 13:52 ----------
Je kan het altijd nog wat anders trekken![]()
srry deze was easy
Iemand linkje?Probeer fragment hiervan te vinden, wil wel zien hoe die wouten daarop reageren. Kan het niet vindenIemand linkje?
Was klein jongetje en die agentjes liepen stoer te doen tegen hem.