MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik lol'de wel brah, allemaal standaard moslim antichristpropaganda.:roflol:
Ken je die gast irl?

Ja, is een matti van me :p

Irl is hij wel tof alleen zodra je over geloof begint slaat hij een beetje door.
Ik heb vrij veel moslim vrienden, laatst nog naar een moslim comedy festival geweest! :p

• Like
Waarderingen: Anu
Ja, is een matti van me :p

Irl is hij wel tof alleen zodra je over geloof begint slaat hij een beetje door.
Ik heb vrij veel moslim vrienden, laatst nog naar een moslim comedy festival geweest! :p

True that, allemaal leuke mensen tot je over geloof begint.
Niet allemaal trouwens.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cardio op de nuchtere maag is heerlijk. En... Nu m'n triceps voelen ook. **** yeaaa.

Lol. Lekker baantjes trekken in 1m-zwembadje.

Is verboden in nederland :( In wegmisbruikers hadden ze keer jongetje aangehouden die erop reed. Iets van ongeregistreerd motorvoertuig. Hij had kentekenplaat erop moeten hebben en dat kon niet omdat het geen goedgekeurd motorvoertuig hier is ofzo.

k*t land

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 13:52 ----------

Lol. Lekker baantjes trekken in 1m-zwembadje.

Je kan het altijd nog wat anders trekken :roflol: :roflol:

srry deze was easy :o

Is verboden in nederland :( In wegmisbruikers hadden ze keer jongetje aangehouden die erop reed. Iets van ongeregistreerd motorvoertuig. Hij had kentekenplaat erop moeten hebben en dat kon niet omdat het geen goedgekeurd motorvoertuig hier is ofzo.

k*t land

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 13:52 ----------

Je kan het altijd nog wat anders trekken :roflol: :roflol:

srry deze was easy :o
Probeer fragment hiervan te vinden, wil wel zien hoe die wouten daarop reageren. Kan het niet vinden:( Iemand linkje?

Laatst bewerkt:
Noes!

Lol @ filmpje van SkyBlazer.

Terug
Naar boven