Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

gaat te ver, zit op dag 37 en 1 chick wilt me nu ppen, kan er zijn over 30min maar me moeder + zus zijn thuis en zij is 16, de andere chick is 21 en ga daar morgenavond heen

horny as phuck

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

repped

hele weekend gedronken en slecht gegeten en taille nu op 79 :p zometeen hopelijk trainen zonder last, heb 2.5 week geen UB kunnen doen :(

En dan zeggen "Zelfs in vuilniszak zie je er geweldig uit".
:p

Training ging lekkerrrr. Strong rug is strong strong triceps are strong.

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 17:42 ----------

En het pakje light chocolademelk wat ik nu drink is ook lekker! Lang leven bulk.

loooool ik werd vandaag in de gym 30 jaar oud geschat:roflol::roflol: Ik wist wel dat ik een alpha jaw had... maar zo erg.. ik zei lachend: ''Nee joh! ben 20:D:D:D'' hem zag je echt zo van.. '' :eek:'' ''je bent best groot voor iemand van 20 jaar'':roflol::roflol::roflol::roflol:

180 bench, 10 cm van borst af. Ik ging nogal hard op hard:D
3x140:D

180 is sick idd, alleen vind ik wel dat je bij bp hem wel ff aan je borst moet laten tikken om hem geldig te maken

iedereen max op zijn eige manier tho, voor mezelf hou ik de regel strict + borst ligtjes tikken, als ik hem 100% strict doe bp ik 150kg, langzaam laten zakken tot ie mijn borst aantikt, en explosief uitdrukken:o:o:o

• Like
Waarderingen: Anu
Iemand die toevallig site heeft waar ik veilig en snel melanotan 2 kan kaupen ? lijkt wel alsof alle google suggesties down zijn :(

ot: 1 maand slecht getrained en gegeten gelukkig niet teveel verloren!!

loooool ik werd vandaag in de gym 30 jaar oud geschat:roflol::roflol: Ik wist wel dat ik een alpha jaw had... maar zo erg.. ik zei lachend: ''Nee joh! ben 20:D:D:D'' hem zag je echt zo van.. '' :eek:'' ''je bent best groot voor iemand van 20 jaar'':roflol::roflol::roflol::roflol:
Goh komt be bekend voor. Als ik mijn leeftijd tegen iemand zeg kijkt men soms ook alsof ze water zien branden...

Terug
Naar boven