PompeR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 258
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 17%
Moet lukken

Maar OT: mijn dag zal wel weer goed worden als ik over 2 uur weer richting huis kan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb er ook weer een kaartje bij. Kan binnenkort gaan pokeren...

Je vraagt er dan ook zelf om. Zolang je geen mods/admins beledigt kun je hier eigenlijk doen en laten wat je wilt![]()

Je vraagt er dan ook zelf om. Zolang je geen mods/admins beledigt kun je hier eigenlijk doen en laten wat je wilt![]()

oneens, ik had een keer geimpliceerd dat je cacao poeder kan verkrijgen door met een schuurspons over onze zwarte/bruine broeders te gaan, en heb daar een mooie rode kaart voor gekregen
en voor zover ik weet is geen van de mods van afrikaanse origine:d
maar terug on topic vooraleer deze ook gesloten/verplaatst wordt...
Ot: Daarnet weer lekker afgetrokken door mn moeder![]()

Heb hen niet beledigd lieve jonge man. Ik ging uit van een bepaalde optie die ik hier heb gepost en dat mocht blijkbaar niet...
Maar ik ga erover zwijgen....
oneens, ik had een keer geimpliceerd dat je cacao poeder kan verkrijgen door met een schuurspons over onze zwarte/bruine broeders te gaan, en heb daar een mooie rode kaart voor gekregen
en voor zover ik weet is geen van de mods van afrikaanse origine![]()

Er zijn meer mods dan EricR, niet janken dus Kaasisgroen.
Weet ik. Ik wou alleen duidelijk maken dat je dus niet altijd persoonlijk hoeft te worden om een kaart te krijgen. Ik heb niets tegen jou, in tegenstelling juist, ik vind je een erg sympathieke gozer en ik kan het vaak vinden in jouw standpunten.

Ik zou het niet weten, kom is met een goed idee
---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------
internetsnelheid van 10 naar 30 mbps verhoogd, voor maar 2 euro extra![]()