Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol:

Je vraagt er dan ook zelf om. Zolang je geen mods/admins beledigt kun je hier eigenlijk doen en laten wat je wilt :p

Heb hen niet beledigd lieve jonge man. Ik ging uit van een bepaalde optie die ik hier heb gepost en dat mocht blijkbaar niet...

Maar ik ga erover zwijgen....

:roflol:

Je vraagt er dan ook zelf om. Zolang je geen mods/admins beledigt kun je hier eigenlijk doen en laten wat je wilt :p

oneens, ik had een keer geimpliceerd dat je cacao poeder kan verkrijgen door met een schuurspons over onze zwarte/bruine broeders te gaan, en heb daar een mooie rode kaart voor gekregen:P

en voor zover ik weet is geen van de mods van afrikaanse origine:D

maar terug on topic vooraleer deze ook gesloten/verplaatst wordt...

ot: daarnet weer lekker afgetrokken door mn moeder:wanker:

oneens, ik had een keer geimpliceerd dat je cacao poeder kan verkrijgen door met een schuurspons over onze zwarte/bruine broeders te gaan, en heb daar een mooie rode kaart voor gekregen:p

en voor zover ik weet is geen van de mods van afrikaanse origine:d

maar terug on topic vooraleer deze ook gesloten/verplaatst wordt...

Ot: Daarnet weer lekker afgetrokken door mn moeder:wanker:

omg

Lekker ouweee

Heb hen niet beledigd lieve jonge man. Ik ging uit van een bepaalde optie die ik hier heb gepost en dat mocht blijkbaar niet...

Maar ik ga erover zwijgen....

oneens, ik had een keer geimpliceerd dat je cacao poeder kan verkrijgen door met een schuurspons over onze zwarte/bruine broeders te gaan, en heb daar een mooie rode kaart voor gekregen:P

en voor zover ik weet is geen van de mods van afrikaanse origine:D

Blijkbaar zien ze mij gewoon liever dan jullie :fu:

Er zijn meer mods dan EricR, niet janken dus Kaasisgroen.

Weet ik. Ik wou alleen duidelijk maken dat je dus niet altijd persoonlijk hoeft te worden om een kaart te krijgen. Ik heb niets tegen jou, in tegenstelling juist, ik vind je een erg sympathieke gozer en ik kan het vaak vinden in jouw standpunten.

Weet ik. Ik wou alleen duidelijk maken dat je dus niet altijd persoonlijk hoeft te worden om een kaart te krijgen. Ik heb niets tegen jou, in tegenstelling juist, ik vind je een erg sympathieke gozer en ik kan het vaak vinden in jouw standpunten.

Cool story bro.

internetsnelheid van 10 naar 30 mbps verhoogd, voor maar 2 euro extra :)

Terug
Naar boven