Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Je gaat ergens voor of je gaat er niet voor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Refeed dagen jongeh.

voelde me tot een paar minuten geleden best k*t: was gister uitgegaan naar dorp buiten alkmaar (bergen) ben er nu 5 vrijdagen achter elkaar geweest en ben er nu echt klaar mee. ik had bijna gevochten omdat ik met iemands vriendin praatte en een vriend omdat hij iemand 'vies' aankeek. alle meiden deden vet arrogant weer en heb amper wat kunnen regelen of doen. Was na dat hele conflict er ook klaar mee, libido was dood en had niet eens zin om te praten met wat meiden bij een eettent. Bleef daarna slapen bij 3 meiden, 2 daarvan een 5, andere een 6. wat lopen zoenen met een 5 en ben in de ochtend naar huis gegaan ipv te wachten tot die vriendinnen om haar nog te nken (waar ik dus ook geen zin in had+ze was lelijk dus zou spijt krijgen)
kon 2 uur geleden nog naar een andere meid toe maar had ook geen zin daarin en begin te geloven in kwaliteit>kwantiteit. waar ik tot eigenlijk vandaag liever ging met zoveel mogelijk meiden ga ik vanavond gewoon voor 1 echt knappe die ik ook leuk vind. het hele zoenen met chicks die ik niet leuk vind geeft me geen voldoening en de meeste kunnen het toch totaal niet
rant/
maar voel me nu dus best goed
heerlijk nummer om de avond mee te beginnen
http://www.youtube.com/watch?v=QPyIoVcX1NE
ik vind het altijd weer spannend om te zien wat je weer meegemaakt hebt als ik een lange post van jou zie, true story
paar vrienden gaan aan de xtc dus gaat zeker lachen wordenvorige week een niet drankspel bedacht toen ik zat was. Op het nummer Right round van florida anderhalve minuut volle bak ronddraaien en daarna wie het eerste de caravan uit is (wij drinken in een keet). Ik heb zo hard gelachen hethanks bro, gister was gewoon k*t maar vanavond word leukpaar vrienden gaan aan de xtc dus gaat zeker lachen worden
vorige week een niet drankspel bedacht toen ik zat was. Op het nummer Right round van florida anderhalve minuut volle bak ronddraaien en daarna wie het eerste de caravan uit is (wij drinken in een keet). Ik heb zo hard gelachen he
yours trulyAls je snel over je nek wil gaan wel een leuk spelletje misschien, maar wie gaat er nou anderhalve minuut ronddraaien?
vorige week een niet drankspel bedacht toen ik zat was. Op het nummer Right round van florida anderhalve minuut volle bak ronddraaien en daarna wie het eerste de caravan uit is (wij drinken in een keet). Ik heb zo hard gelachen he
dit deden we gister met shots, beste spel ooit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
donderdagavond zap de n*ger gedaan maar ging ook al snel vervelen.Damn, ****ing geniaal! Je skills worden beínvloed door de alcohol die je nuttigt, die onthoud ik.dit deden we gister met shots, beste spel ooit

hou dus echt niet van die muziek , maar komt af en toe gewoon verplicht voor int spelletje

In 7min begint de uitzending!! [Link niet meer beschikbaar]
20:00 prejudge 01:00 posedown en finale
in 7min begint de uitzending!! [Link niet meer beschikbaar]
---------- post toegevoegd sat 3 mar 2012 om 19:39 ----------
4 minuten!!!!
In 7min begint de uitzending!! [Link niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 19:39 ----------
4 minuten!!!!
---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 19:40 ----------
3!!