- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
De muziek is alleen live leukhou dus echt niet van die muziek , maar komt af en toe gewoon verplicht voor int spelletje![]()
Jammer dat ze gestopt zijn.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De muziek is alleen live leukhou dus echt niet van die muziek , maar komt af en toe gewoon verplicht voor int spelletje![]()
Jammer dat ze gestopt zijn.no way, haha held, die neem ik zometeen mee naar m'n matendonderdagavond zap de n*ger gedaan maar ging ook al snel vervelen.
Damn, ****ing geniaal! Je skills worden beínvloed door de alcohol die je nuttigt, die onthoud ik.
Simpele hoger/lager is ook perfect. Gaat lekker snel, lekker makkelijk, en je moet redelijk vaak atten. En dan gewoon tot je niet meer kan en uiteindelijk blijft er één over![]()
wij spelen standaard epic mex battle, unreal variant van normaal mexen..
hierin zit de 7 dronk ook geimplementeerd
7 atjes in 4 min ofzo , geniaal
http://www.youtube.com/watch?v=rOXR-UpfM7M&feature=related
, vriend moest 4-5 shots achter elkaar omdat hij steeds de verkeerde tand uitkoos, heb zo hard gelachenDat zijn toch de mooie avonden, de avonden die je lang bij blijven.ja gaat wel supersnel, 3/4 fles bacardi in 10min door heen gejaagd, vriend moest 4-5 shots achter elkaar omdat hij steeds de verkeerde tand uitkoos, heb zo hard gelachen
Dat zijn toch de mooie avonden, de avonden die je lang bij blijven.

Niets, alleen rare licht inval.
Weet ook niet meer hoe oud ze wasZe deed wel ****ing geil
@Fransie, dat was ook de reden dat ze bij mij was.
Atleast she was acting like one

familie van edgar ?![]()
Meisje van vanacht, weet niet meer hoe ze heet en waar ze woont dus kan haar niet opzoeken![]()
![]()
Licht inval op haar neus is wel lelijk.

okay dan ziet ze dr wel aight uit hoor