MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

no way, haha held, die neem ik zometeen mee naar m'n maten :) donderdagavond zap de n*ger gedaan maar ging ook al snel vervelen.

Damn, ****ing geniaal! Je skills worden beínvloed door de alcohol die je nuttigt, die onthoud ik.

Simpele hoger/lager is ook perfect. Gaat lekker snel, lekker makkelijk, en je moet redelijk vaak atten. En dan gewoon tot je niet meer kan en uiteindelijk blijft er één over:)

wij spelen standaard epic mex battle, unreal variant van normaal mexen..

hierin zit de 7 dronk ook geimplementeerd

7 atjes in 4 min ofzo , geniaal
http://www.youtube.com/watch?v=rOXR-UpfM7M&feature=related

ja gaat wel supersnel, 3/4 fles bacardi in 10min door heen gejaagd:o , vriend moest 4-5 shots achter elkaar omdat hij steeds de verkeerde tand uitkoos, heb zo hard gelachen

ja gaat wel supersnel, 3/4 fles bacardi in 10min door heen gejaagd:o , vriend moest 4-5 shots achter elkaar omdat hij steeds de verkeerde tand uitkoos, heb zo hard gelachen
Dat zijn toch de mooie avonden, de avonden die je lang bij blijven.

wan2b8.jpg

Meisje van vanacht, weet niet meer hoe ze heet en waar ze woont dus kan haar niet opzoeken:( :( :( Licht inval op haar neus is wel lelijk.

Gok zon 15jaar oud

Weet ook niet meer hoe oud ze was :o Ze deed wel ****ing geil:)

@Fransie, dat was ook de reden dat ze bij mij was.

Wat is er met haar neus aan de hand?

Die tent was 18+ geloof ik en die neus was inderdaad vrij normaal volgens mij.

Wel en beetje baby face euphoria

Hoerrrrrrrrrrr

:)

M'n beste maatje heeft donderdag zijn motorrijbewijs gehaald, maakt nu zijn motor helemaal klaar en vanaf morgen samen rijden! Damn, wordt vet. Ben alleen bang dat ik hem nooit bij ga houden :(

Die neus was gewoon normaal Aron:P

Terug
Naar boven