XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mind-muscle connection is inderdaad the key to go, jammer genoeg is mijn connectie met me borst echt 0. Tips? Als ik me borst probeer aan te spannen gaan me lats ALTIJD mee, krijg ze niet geisoleerd. Enige manier hoe ik ze aangespoord krijg is die laatste 3 cm van een fly-oefening > dat stukje dat ze weleens willen gaan trillen.

De chest press was voor mij echt de trigger om een goede mind-muscle connectie te ontwikkelen. Omdat je geen evenwicht hoeft te houden, is het makkelijker focussen op de uitvoering. Ook de beweging voelt goed aan wanneer je je spier bewust aan het aanspannen bent. Ook gewoon overdag een beetje oefenen door de spier ''droog'' aan te spannen. Gewoon even zonder weerstand één van je pecs aanspannen. Het word vanzelf een tweede natuur.. Bij chest press is je zithoogte en breedte van grip wel belangrijk. Kwestie van proberen!

de chest press was voor mij echt de trigger om een goede mind-muscle connectie te ontwikkelen. Omdat je geen evenwicht hoeft te houden, is het makkelijker focussen op de uitvoering. Ook de beweging voelt goed aan wanneer je je spier bewust aan het aanspannen bent. Ook gewoon overdag een beetje oefenen door de spier ''droog'' aan te spannen. Gewoon even zonder weerstand één van je pecs aanspannen. Het word vanzelf een tweede natuur.. Bij chest press is je zithoogte en breedte van grip wel belangrijk. Kwestie van proberen!

+100000000000

Cable flys vanaf onderen vind ik ook errug fijn!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelfde verhaal wat betreft controle, uitvoering en knijpen..

De chest press was voor mij echt de trigger om een goede mind-muscle connectie te ontwikkelen. Omdat je geen evenwicht hoeft te houden, is het makkelijker focussen op de uitvoering. Ook de beweging voelt goed aan wanneer je je spier bewust aan het aanspannen bent. Ook gewoon overdag een beetje oefenen door de spier ''droog'' aan te spannen. Gewoon even zonder weerstand één van je pecs aanspannen. Het word vanzelf een tweede natuur.. Bij chest press is je zithoogte en breedte van grip wel belangrijk. Kwestie van proberen!

Dit probeer ik dus al best vaak, krijg het maar niet voor elkaar. Enige moment dat ik me borst aan zie spannen is als ik me lats aanspan :s.

hehehee weet niet wat 't is, maar iedere keer alsk in de spiegel kijk span ik me pecs aan(soort van bounce), kan het nu zo goed dat ik de wave met mijn chest kan:roflol: dus van onder rustig naar boven aanspannen, krijg je zo'n ''golf'' effect

hehehee weet niet wat 't is, maar iedere keer alsk in de spiegel kijk span ik me pecs aan(soort van bounce), kan het nu zo goed dat ik de wave met mijn chest kan:roflol: dus van onder rustig naar boven aanspannen, krijg je zo'n ''golf'' effect

Op wat voor muziek baas jij in de gym?

Op wat voor muziek baas jij in de gym?

heb geen ipod nodig, heb een uitstekende audio geheugen ofzo zeiden ze, dat wilt zeggen dat ik na het beluisteren van 1 nummer, hem gelijk tot in de detail in mijn langertermijn geheugen opsla ofzo. Ik kan dus zegmaar muziek in me hoofd afspelen, ook aan en uit zetten etc, beetje vaag om uit te leggen... maar was ervoor onderzocht, heb zoveel nummers in me hooft dat ik te tel kwijt ben:p Al kan ik ze wel opzoeken zegmaar.

heb geen ipod nodig, heb een uitstekende audio geheugen ofzo zeiden ze, dat wilt zeggen dat ik na het beluisteren van 1 nummer, hem gelijk tot in de detail in mijn langertermijn geheugen opsla ofzo. Ik kan dus zegmaar muziek in me hoofd afspelen, ook aan en uit zetten etc, beetje vaag om uit te leggen... maar was ervoor onderzocht, heb zoveel nummers in me hooft dat ik te tel kwijt ben:p Al kan ik ze wel opzoeken zegmaar.

Oke dat is wel handig. Als je hoofd als het ware een ipod is.

Staat lady gaga ook in je playlist?

seems legit.

In dat pieter baan centrum van je, liegen ze steeds meer tegen de patienten zo te zien.

Kan je ook doorspoelen en x2 enzo?

alle nummers die ik beluister, dus ook k*t nummers als lady gaga ja... het is niet zo dat ik die heel de dag hoor... ik kan het ''aan'' en ''uit'' zetten, en de kwaliteit waarme ik de nummer afspeel, is net zo goed als toen ik hem extern beluisterde. Soms zit ik dus in de trein ofzo, beetje met mijn hoofd heen en weer te swingen op een goede beat, word ik soms raar aangekeken:(:(:(:(

Dit maakte mijn dag goed.

alle nummers die ik beluister, dus ook k*t nummers als lady gaga ja... het is niet zo dat ik die heel de dag hoor... ik kan het ''aan'' en ''uit'' zetten, en de kwaliteit waarme ik de nummer afspeel, is net zo goed als toen ik hem extern beluisterde. Soms zit ik dus in de trein ofzo, beetje met mijn hoofd heen en weer te swingen op een goede beat, word ik soms raar aangekeken:(:(:(:(

:roflol::roflol::roflol:

Volgens mij kijken mensen altijd std een beetje bang na jouw.

Zo'n beest als jouw:o

Terug
Naar boven