MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol:

enhanced-buzz-21068-1322495332-33.jpg

moar:

http://www.buzzfeed.com/fjelstud/the-third-world-success-kid-meme

Ja sorry maar ik kan er wel om lachen.

Dat is dan weer erg lief Peerebaum!
Ik voel me anders af en toe net een bejaarde qua hersencapaciteit, denk dat ik maar wat meer lingo ga kijken of memory ga spelen in het buurthuis met al die lopende fossielen. :)
lekker sjoelen? :roflol: Bro stop met lingo kijken stop met memory! pak die ijzers en show em what u got ;)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 18:28 ----------

Vraag dan aan een maat van je of hij wilt bestellen. Je kan betalen met paypal.
Nou simpeler als dat kan niet:D
Zegtie :roflol: ja moek weer ff opzoek naar iemand die dit voor me wilt doen... :scratch: zucht

lekker sjoelen? :roflol: Bro stop met lingo kijken stop met memory! pak die ijzers en show em what u got ;)
Ik heb wel aan klaverjassen gedacht, maar ws zullen die bejaarden er wel achter komen dat ik valsspeel, aan de andere kant de volgende dag zullen ze het weer vergeten zijn. Nog meer trainen? Ik denk dat ik dan erg katabool bezig ga wezen. :o

Vandaag bij Duits had er iemand een vraag: Maar kan je dan niet in gebruiken als je ergens bent? Nee je kan niet in je oma zijn. Reminded me about sorry topic :roflol:

Na 8 bikini's terug te hebben gestuurd..heb ik ein-de-lijk een goede bikini. For god sake..hoe moeilijk kan het zijn?

Nee, hier geen pics.;)

De ahh bra is een technologisch hoogstandje(aldus telsell), geen naden enzo, ik zit er over te denken om er zelf ook 1 te kopen voor mezelf, gewoon om mijn borsten wat beter uit te laten komen. Had dus gehoopt op een kritische review van jouw kant.

De ahh bra is een technologisch hoogstandje(aldus telsell), geen naden enzo, ik zit er over te denken om er zelf ook 1 te kopen voor mezelf, gewoon om mijn borsten wat beter uit te laten komen. Had dus gehoopt op een kritische review van jouw kant.
Man 33.. Euh..:D 1.82m 110kg.. Ok..het zou kunnen, toch zal het er wel bizar uit zien.

Kwil weleens weten hoeveel mensen die spoiler opende met de hoop nitwit in bikini te zien :roflol:

Na 8 bikini's terug te hebben gestuurd..heb ik ein-de-lijk een goede bikini. For god sake..hoe moeilijk kan het zijn?

Nee, hier geen pics.;)

Ffs hoe moeilijk kun je dóen? ;)

Ik weet nog wel dat ik 20 (ja echt) bikini's kocht bij h&m in de kleinste maten om er dan thuis achter te komen dat nog alles te groot was. Of bij tops juist niet. Fuu! En nee hoezo ik werd raar aangekeken bij de kassa :D :rolleyes:
note: ik was 13

Gefeliciteerd met je aankoop!

Ffs hoe moeilijk kun je dóen? ;)

Ik weet nog wel dat ik 20 (ja echt) bikini's kocht bij h&m in de kleinste maten om er dan thuis achter te komen dat nog alles te groot was. Of bij tops juist niet. Fuu! En nee hoezo ik werd raar aangekeken bij de kassa :D :rolleyes:
note: ik was 13

Gefeliciteerd met je aankoop!
20 bikini's
zucht
vrouwen

Terug
Naar boven