Jij eerst.Ik weeg inmiddels weer wat zwaarder dus m'n tietjes zijn ook weer wat massiever.
Mss kunnen we pics uitwisselen en tips 'n tricks delen.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij eerst.Ik weeg inmiddels weer wat zwaarder dus m'n tietjes zijn ook weer wat massiever.

Bro jij bent sneaky smart! :Roflol:Ik weeg inmiddels weer wat zwaarder dus m'n tietjes zijn ook weer wat massiever.
Denk het niet aan de reacties te zien

Na 8 bikini's terug te hebben gestuurd..heb ik ein-de-lijk een goede bikini. For god sake..hoe moeilijk kan het zijn?
Nee, hier geen pics.[/SPOIER]
Whahaha, 20! Grinnik..Dan ben ik nog braaf met mijn 8.Ffs hoe moeilijk kun je dóen?
Ik weet nog wel dat ik 20 (ja echt) bikini's kocht bij h&m in de kleinste maten om er dan thuis achter te komen dat nog alles te groot was. Of bij tops juist niet. Fuu! En nee hoezo ik werd raar aangekeken bij de kassa![]()
note: ik was 13
Gefeliciteerd met je aankoop!

was kwart voor 9 bij werk, tot kwart over 5 hersenloos lopen tillen van gebouw 1 naar gebouw 2 en had om 15:00 10mg ritalin genomen van een collega daar![]()
- scherp
- ogen trillen
- handen niet (met cafeïne/pwo heb ik dit wel)
- (nog) geen crash
- geen grote pupillen, kijk alleen alsof ik 3-4 koffie opheb
ga nu douchen en niet trainen maar naar chick toe voor poepcoïtus en cardio, morgen vrij dus haal dan wel in, tot vanavond in nachtcafé![]()
heb je toch maar 1 bikini voor nodigJa sorry ik wilde niet naakt noch in badpak zwemmen.

Ja sorry ik wilde eigenlijk naakt en niet in badpak zwemmen.

Geen probleem mee hoor.

Nieuwe bikini staat je goed hoor Nitwit
O ja, mijn zoontje heeft het geweldig naar zijn zin gehad op zijn kinderfeestje.

Het voordeel van facebook
Sjezus, ook goedemorgen trouwens.Wat dacht jij? Laat ik vroeg opstaan?