XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ffs hoe moeilijk kun je dóen? ;)

Ik weet nog wel dat ik 20 (ja echt) bikini's kocht bij h&m in de kleinste maten om er dan thuis achter te komen dat nog alles te groot was. Of bij tops juist niet. Fuu! En nee hoezo ik werd raar aangekeken bij de kassa :D :rolleyes:
note: ik was 13

Gefeliciteerd met je aankoop!
Whahaha, 20! Grinnik..Dan ben ik nog braaf met mijn 8.

De crime zat 'm een beetje in de mega broekjes inderdaad. Ik wil gewoon een klein broekje geen enorme boxershort. Het lijkt wel of ze steeds meer enorme broekjes maken ipv gewoon leuke, vlotte, kleinere broekjes (geen string!)

En de topjes zijn allemaal prut kwaliteit.

Deze was wat duurder maar a la.. Dan kan je je tenminste op het strand vertonen. :)

Het begint hier steeds meer op ellegirl te lijken..

was kwart voor 9 bij werk, tot kwart over 5 hersenloos lopen tillen van gebouw 1 naar gebouw 2 en had om 15:00 10mg ritalin genomen van een collega daar :roflol:

- scherp
- ogen trillen
- handen niet (met cafeïne/pwo heb ik dit wel)
- (nog) geen crash
- geen grote pupillen, kijk alleen alsof ik 3-4 koffie opheb

ga nu douchen en niet trainen maar naar chick toe voor poepcoïtus en cardio, morgen vrij dus haal dan wel in, tot vanavond in nachtcafé :)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 18:57 ----------

was kwart voor 9 bij werk, tot kwart over 5 hersenloos lopen tillen van gebouw 1 naar gebouw 2 en had om 15:00 10mg ritalin genomen van een collega daar :roflol:

- scherp
- ogen trillen
- handen niet (met cafeïne/pwo heb ik dit wel)
- (nog) geen crash
- geen grote pupillen, kijk alleen alsof ik 3-4 koffie opheb

ga nu douchen en niet trainen maar naar chick toe voor poepcoïtus en cardio, morgen vrij dus haal dan wel in, tot vanavond in nachtcafé :)

moet gvd nog nieuwe ep van the walking dead en Geordie shore kijken en weeeeer condooms halen fuuuu

en fuarkk

http://www.youtube.com/watch?v=MT7mzspXwFk

niet meer :fa:

Nieuwe bikini staat je goed hoor Nitwit :D

O ja, mijn zoontje heeft het geweldig naar zijn zin gehad op zijn kinderfeestje.

3kg in 4 dagen aangekomen, vasculairder dan ooit.

spiergeheugen.

heb je toch maar 1 bikini voor nodig :rolleyes:

Ja maar wel eentje die past (niet afzakt) en geen stringachtig broekje heeft zoals Nitwit ook al zei.
Ja ik kon een kindermaat bikini kopen en een los topje erbij maar dat vloekt als de neten natuurlijk. :o

Maar goed.. iets met oude koeien.
En nee ik ben geen koe :D

WTF ... Lieuwe Westra wint een bergetappe ? :)

inb4 kaart

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven