- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Ik zit ook niet te wachten op een vriendin, maar evenmin op puistjes.Dit, maar ik heb toch geen zin in een vriendin dus care puistjes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit ook niet te wachten op een vriendin, maar evenmin op puistjes.Dit, maar ik heb toch geen zin in een vriendin dus care puistjes
Ik zit ook niet te wachten op een vriendin, maar evenmin op puistjes.
Lol krijg net van een vet dike fatsig wijf die ik 3 jaar niet hebt gezien de vraag.
Of ik met haar space cake wilt eten![]()

veel plezier dan bro
kreeg gwn een negatieve indruk door het woord 'fatsig'
Was just kiding. Beetje vet vind ik wel lekker.
Als ze een klein beetje fatsig zijn. Zijn ze vaak echt wild in bed. Die wijfe neuke je kapot.
Als ze on top op je liggen. Echt bam bam bam.
Lekker de reet vast pakke, lekker in knijpe. Rag rag rag
Was just kiding. Beetje vet vind ik wel lekker.
Als ze een klein beetje fatsig zijn. Zijn ze vaak echt wild in bed. Die wijfe neuke je kapot.

In mijn ervaring zijn vadsige wijven vaak t*ring lui en gaan met een instelling liggen van "woon me maar uit, ik blijf wel liggen".Was just kiding. Beetje vet vind ik wel lekker.

In mijn ervaring zijn vadsige wijven vaak t*ring lui en gaan met een instelling liggen van "woon me maar uit, ik blijf wel liggen".![]()
Mss moeten we eens contacten uitwisselen.Das minder. Werd je zelf ook niet goed stevig beet gepakt?
Ik heb die ervaring juist met onschuldige lieve meisjes die er als een dood vogeltje bij liggen.

Lichaamsgewicht, vetpercentage, tietomtrek?Goed plan. Jij bent iets ouder als mij zo te zien.
Heb je misschien wat milfies? Heb ik nog geen ervaring mee.

Dus gisteravond was ik op een soort receptie, en had een paar glazen wijn gedronken omdat er geen bier was.
Leerde een homo kennen waar ik mij wel tot aangetrokken voelde .
Vervolgens heb ik die homo doodleuk binnengedaan.