Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik train nooit kuiten (srs) mijn bovenbenen wel natuurlijk, ik ben al goed opweg richting de 200KG squat:) maar kuiten moet ik maar eens mee beginnen..:(

Zonde man... staat wel raar als je er oplet, gespierd bovenlijf en iele onderbeentjes :D

Ja ziet er lame uit, ik train kuiten juist veel omdat die amper groeien.. 2x per week en 3 oefeningen

ben nog niet eens 1.5 jaar bezig, en 100% naturel(anders had ik het onderhand wel toegegeven...)... genen van mijn vader denk ik, hij was na 1 jaar trainen buffer dan ik nu ben, al was dat wel van zijn 32-33 jarige leeftijd. hij stopte omdat nix meer paste en hij had dure werkpakken so. Ik sluit natuurlijk niet uit dat ik nooit ga kuren;) waarschijnlijk over 1 tot 2 jaar mijn eerste kuur beginnen, ik zal het eerlijk veretellen wanneer ik begin.

Mijn broer had 1 jaartje getraind en zag er ook erg goed uit.. hopelijk de genen mee waarschijnlijk niet :p

ben nog niet eens 1.5 jaar bezig, en 100% naturel(anders had ik het onderhand wel toegegeven...)... genen van mijn vader denk ik, hij was na 1 jaar trainen buffer dan ik nu ben, al was dat wel van zijn 32-33 jarige leeftijd. hij stopte omdat nix meer paste en hij had dure werkpakken so. Ik sluit natuurlijk niet uit dat ik nooit ga kuren;) waarschijnlijk over 1 tot 2 jaar mijn eerste kuur beginnen, ik zal het eerlijk veretellen wanneer ik begin.

zou je bijna geloven. Spijtig genoeg heb je te vaak getrolled om serieus genomen te worden met zo'n radicale beweringen:)
hoe dan ook, nice fysiek (als hij uberhaubt van jou is:trollface:)

zou je bijna geloven. Spijtig genoeg heb je te vaak getrolled om serieus genomen te worden met zo'n radicale beweringen:)
hoe dan ook, nice fysiek (als hij uberhaubt van jou is:trollface:)

ik dacht srs dat wij iets speciaals hadden angelus..:(

ik train nooit kuiten (srs) mijn bovenbenen wel natuurlijk, ik ben al goed opweg richting de 200KG squat:) maar kuiten moet ik maar eens mee beginnen..:(

Srsly fkn jelly op je fkn gay goeie genen brah...
Doe wat met je kuiten man, srsly dat verpest het plaatje.(no flame intended!)

Edit: bij mij is het andersom, train vaak kuiten en zelden bovenbenen.
wat meten jou bovenbenen btw?

er zijn trouwens genoeg mensen die mij letterlijk vanaf dag 1 al volgen(volgensmij is marcel daar 1 van?:o) die kunnen wel bevestigen dat dit mijn fysiek is, op al mijn fotos zie je een moedervlek op mijn rechter arm. thanks voor ego boost

dat is: of geen 1.5jaar trainen of niet naturel

ziek buff bovenlijf maar die beentjes..
bovenbenen zien er ook ielig uit in dat broekje en kuiten natuurlijk helemaal

ziek buff bovenlijf maar die beentjes..
bovenbenen zien er ook ielig uit in dat broekje en kuiten natuurlijk helemaal

bovenbenen zie je nauwelijks... benen zijn srs 1 van mijn beste punten, marcel had mijn benen nog gezien die kan dat bevestigen. Morgen post ik mijn benen wel:D

hier mijn begin foto, vergelijk maar

2h3dc9h.png

sowieso dat je al wat trainingstijd achter de rug had.

Persoonlijk gok ik jarenlang getraind en gestopt, en je gains zijn nu voornamelijk muscle memory (als het echt naturel is behaald tenminste)

sowieso dat je al wat trainingstijd achter de rug had.

Persoonlijk gok ik jarenlang getraind en gestopt, en je gains zijn nu voornamelijk muscle memory (als het echt naturel is behaald tenminste)

voor deze 1.5 jaar zat ik na school tot het slapen gaan op de computer, ik heb nooit aan sport gedaan, oké ik ging 1 maand naar voetbal training en quitte toen, 1 maand kickboxen en quitte toen.. ga zo maar door, hield meer van gamen was en nerd i guess.. sinds ik met BB begon ben ik nu zowat het tegenover gestelde. Daarnaast heb ik juist een triest verleden gehad(voor BBing) maar daar wil ik niks van kwijt (tegen jou) omdat je het wrs als troll actie gaat zien, jammer.

voor deze 1.5 jaar zat ik na school tot het slapen gaan op de computer, ik heb nooit aan sport gedaan, oké ik ging 1 maand naar voetbal training en quitte toen, 1 maand kickboxen en quitte toen.. ga zo maar door, hield meer van gamen was en nerd i guess.. sinds ik met BB begon ben ik nu zowat het tegenover gestelde. Daarnaast heb ik juist een triest verleden gehad(voor BBing) maar daar wil ik niks van kwijt (tegen jou) omdat je het wrs als troll actie gaat zien, jammer.

ik zie op die beginfoto biceps, triceps, schouders en pecks, onder dat vet. Als jij dat echt bent, en je hebt daar echt nog nooit getraind, ben je een genetic freak en ben ik zwaar jaloers:D

Terug
Naar boven