Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

loop al heel de dag met een smile op mn bek gewoon omdat ik weet dat ik straks in tshirt in het zonnetje kan gaan.

winterdepressie b-gone.

•Date a girl

•Put nicotine patches on her when she sleeps

•Take them off before she wakes up

•If she ever breaks up with you she will experience withdrawal from not having the patches

•She will think that she is missing you because she loves you so much, and will get back together with you

will try/10
ze zal maar wakker worden als jij met die patches bezig bent :roflol:

wtf are u doing

4 jaar maar ik wist eerst niet dat je erbij moest trainen.:p

Hoeveel heb jij gegained in die 2 jaar btw?(no flame brah)

ben van 86 naar 104 gegaan, nu op de 95 droog. Gok nog 2 kg er af en ik sta kurk droog.
Na dexaprine over op ephedrine om echt droog te staan:)

Deze weertje!!

na 9 maanden in een Huis Van bewaring te hebben gezeten opeens te horen krijgen dat je PER DIRECT naar huis mag en dat de zaak geseponeerd is.

:roflol:

Krijg je nu ook vergoeding ervoor?

Jazeker,het totaalbedrag word bepaald aan de hand van verschillende factoren zoals : schade die de politie heeft aangericht aan de woning tijdens de aanhouding,Advocaatkosten,of je in beperking hebt gezeten,enz enz
gemiddelde bedrag is tussen de 70 en 150 euro per dag.

Morgen gaan we met de advocaat verzoek voor schadevergoeding indienen.advocaat zegt dat het een bedrag moet zijn tussen de 20.000 en 35.000 euro

Morgen gaan we met de advocaat verzoek voor schadevergoeding indienen.advocaat zegt dat het een bedrag moet zijn tussen de 20.000 en 35.000 euro

wat hebben ze bij je gedaan voor dit bedrag?

ot: net tonijn van de markt gehaald, om 13:00 back training met schoonbroer.

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven