MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Belasting teruggave ff ingevuld, is weer een leuk bedrag :D

:roflol: ik zat net achter een auto met me scooter. In de kofferbak van die auto zat een soort bulldog en bij het stoplicht zat die me eerst met een pokerface aan te kijken, en opeens een bigass smile en gaat die knipoogjes naar mij doen XD. Geniaal beest.

Die pomp van Agmatine is wel sick. Als je bicep 10x aanspant achter elkaar is die al gepompt.

zo richting vrienden, twijfel of ik uitga. Ga sowieso niet drinken vanavond, maar dat zeg ik nu:o

b*ch is rond 1 uur morgen bij mij en moet er wel een beetje sober uitzien:)

en dan morgen eindelijk weer rondjes lopen op dit soort muziek :D:D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=7563KIYOn-M

bdnuV.jpg

deze ogen holy fuk

na 9 maanden in een Huis Van bewaring te hebben gezeten opeens te horen krijgen dat je PER DIRECT naar huis mag en dat de zaak geseponeerd is.

Hey H goed om te horrn dat je toch nog gelijk hebt gekregen..

Succes met verhalen van schadevergoeding

Your item, posted on 14/03/12 with reference ..... has arrived in AMSTERDAM and is being processed for delivery.

Onderweg naar voorlichtingsdag van een opleiding die ik hoogstwaarschijnlijk toch niet ga doen, voelt toch goed om weer met school en shiz bezig te zijn

heb een broek gevonden die precies goed zit, lekker strak maar niet te.

V-taper komt nu nog beter uit

Mijn spijkerbroeken gaan strakker en strakker zitten :mad: Voel me net zo'n homo in skinny jeans

Weer 2 nieuwe broeken gekocht :) 1 pall mall, en een g-star broek ... zonder al teveel poespas geen teksten erop, gewoon lekker zittend :)

Mijn spijkerbroeken gaan strakker en strakker zitten :mad: Voel me net zo'n homo in skinny jeans

boeit me niet zo veel, meisjes zitten te geilen op me kont en me benen lijken extra huge door strakke broek.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 14:11 ----------

Weer 2 nieuwe broeken gekocht :) 1 pall mall, en een g-star broek ... zonder al teveel poespas geen teksten erop, gewoon lekker zittend :)

nice, soms zie ik echt broeken met allemaal lelijke shit erop

boeit me niet zo veel, meisjes zitten te geilen op me kont en me benen lijken extra huge door strakke broek.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 14:11 ----------

nice, soms zie ik echt broeken met allemaal lelijke shit erop

Nooit geweten dat ze op zoiets geilden :trollface:

Terug
Naar boven