XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Belt me meid net zegt ze dat ze een leuk stapeltje geld ( 540 euro ) heeft gevonden in een doosje onder me bed :D me happppyy daar lag het dus ( ben het srs 5 maanden kwijt geweest en dacht echt dat ik het kwijt was :D )

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 17:36 ----------

lol idd gwn maar buitenhouden bij dat soort dingen, ik krijg bij bijv. gymles nog veel hardere onzin naar mijn hoofd geslingerd dat ik niet eens probeer te discussieren

een paar voorbeelden
"ik heb 5% vet"
"jij hebt alleen maar grijze massa (lolwut) dat zijn geen nuttige spieren"
Grijze massa???

Vraagtekens teveel :)

Belt me meid net zegt ze dat ze een leuk stapeltje geld ( 540 euro ) heeft gevonden in een doosje onder me bed :D me happppyy daar lag het dus ( ben het srs 5 maanden kwijt geweest en dacht echt dat ik het kwijt was :D )

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 17:36 ----------

Grijze massa???

Vraagtekens teveel :)

precies sommige mensen zijn gewoon dom

geweldig gesprek tussen klasgenoten en sportbegeleider vanmiddag over droogtrainen etc.
1tje heeft een totalgym gekocht van tellsel, de rest was ook aan het vertellen over hoe ze trainden. Tot ze begonnen over een gast die echt een beest is bij ons op school.
'' ja die kan niet eens zijn eigen reet meer afvegen zo stijf is hij'' :roflol:
'' ja die spieren zijn neit functioneel''

geweldig gesprek, ik bemoei me er niet mee

wie wilt zijn geld nu in zoiets steken :roflol:
jzzp8i.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

close enough? :p

Bijna al mijn onderbuik-vet is weg. Awwwwwwwwwwwww Yeah

lawl voor het eerst sinds epic lang tijd geen zin om te trainen omdat ik verplichte deload week heb, enkel warming up setjes, dis gun b boring

da vroeg ik me dus ook al af

Misschien omdat Chuck Norris zegt dat het goed is :dunno: :D

OT: 100x5 gesquat goede techniek yeaa :D

:clap:
Als je dronken bent, dan moet je echt geen telsell kijken. Heb laatst dit ding gekocht:
http://www.youtube.com/watch?v=uINmw0smNQ8
Dacht dat het wel een mooie aanvulling was voor kickboks training, niet dus.. de eerste training had zo'n k*t elastiek al een enkeltje hemel besteld. :(

lol :D

the ****? Film downloaden is in een keer een stuk langzamer geworden.. normaal rond de 200 kb/sec en nu in een keer 10 kb/sec ong... Ja ik weet dat dit laag is maar er is geen mogelijkheid om het sneller te laten gaan omdat er geen kabel in de buurt is etc.

Weet iemand hoe het kan dat het nu in een keer zo laag is?

the ****? Film downloaden is in een keer een stuk langzamer geworden.. normaal rond de 200 kb/sec en nu in een keer 10 kb/sec ong... Ja ik weet dat dit laag is maar er is geen mogelijkheid om het sneller te laten gaan omdat er geen kabel in de buurt is etc.

Omdat er geen kabel in de buurt is?

weinig seeders?

Omdat er geen kabel in de buurt is?

Glasvezel etc. ligt hier niet in de buurt.. ja een straat verderop maar toen mijn pa en ma dit huis bouwden en vroegen hoeveel het zou kosten om de kabel te verlengen naar dit huis wilde de betreffende mevrouw dit niet vertellen omdat het zogenaamd 'veel te veel' is. Muts weet niet eens hoeveel mijn ouders verdienen of wat dan ook maar het was onbetaalbaar -.-

Ja dit is dus niet het geval, vind het zelf ook raar.. Ik download aardig wat af en dit heb ik nog nooit gehad (120 seeders) en bij een film die ik ook aan het downloaden ben ook een hoop seeders maar ook ong. 10 kb/sec :(

God of War is fokking vet.

Glasvezel etc. ligt hier niet in de buurt.. ja een straat verderop maar toen mijn pa en ma dit huis bouwden en vroegen hoeveel het zou kosten om de kabel te verlengen naar dit huis wilde de betreffende mevrouw dit niet vertellen omdat het zogenaamd 'veel te veel' is. Muts weet niet eens hoeveel mijn ouders verdienen of wat dan ook maar het was onbetaalbaar -.-

Ja dit is dus niet het geval, vind het zelf ook raar.. Ik download aardig wat af en dit heb ik nog nooit gehad (120 seeders) en bij een film die ik ook aan het downloaden ben ook een hoop seeders maar ook ong. 10 kb/sec :(
Je hebt niet toevallig je download op max 10kb/s gezet he..?:o

fuarking lekker getrained

Terug
Naar boven