Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik sigaretjes ging halen in de AH (had shirtje aan, tats out) werd voor de eerste keer mijn ID niet gevraagd![]()
I feel so grownup.
Beter deel je je verhalen met mij broeder.
ot: Net pr gezet op bp![]()

word keer op keer verbaasd op wat meiden 'groot' vinden. ik vond die gast van 107kg echt een buffel, maar al die meiden daar vonden dat echt teraar, voelde me vrijdag vet bezweet, keek naar oksel en zag 1x1 cm plekje. heb wel meer zweet op me voorhoofd. hoe vind jij het?

Oke, ja je gaat duidelijk ergens anders meer zweten als je actief bent. Met trainen is m'n voorhoofd nu idd altijd nat. Maar het zweten onder de oksel in rust is wel helemaal weg toch? Bij mij wel in ieder geval.
---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 17:20 ----------
Zie nou trouwens dat die gozer die bij zyzz-pose achter je staat hier in het dorp naar school is gegaan.
, beste wingman ooit
nu helemaal niet, erg fijnhaha dat is Anu sukkol, beste wingman ooit
ja normaal gesproken als ik thuiszit heb ik standaard wel zweetvlek, zelfs als ik helemaal niks doenu helemaal niet, erg fijn
ja precies, dat zweten in rust is helemaal weg, heerlijk. Nooit meer geen lichte shirtjes aan trekken omdat je geen zin had in zweetplekken.Een geniaal goeie benentraining. En dat was lang geleden. Moeha.
. ( nog niet )ikhad 0.66 haha