MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Toen ik sigaretjes ging halen in de AH (had shirtje aan, tats out) werd voor de eerste keer mijn ID niet gevraagd :D
I feel so grownup.

Ja meestal ben je met tats wel 16 :P.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 15:54 ----------

Ohnee wacht je moet natuurlijk tot je 20e identificeren.

bij deze nog een keer: pics

Een geniaal goeie benentraining. En dat was lang geleden. Moeha.

Goed idee... Pics! :D

dit nummer http://www.youtube.com/watch?v=_MHpGQ0HK1U

owja voor de mensen die de zyzzpose van mij en anu zagen op me facebook (gelieve niet posten) kreeg meteen paar whatsapp berichten dat ik groot geworden

terwijl ik zwaar ecto ben op die foto:D word keer op keer verbaasd op wat meiden 'groot' vinden. ik vond die gast van 107kg echt een buffel, maar al die meiden daar vonden dat echt te

Guess hoe werkt de odorex?

raar, voelde me vrijdag vet bezweet, keek naar oksel en zag 1x1 cm plekje. heb wel meer zweet op me voorhoofd. hoe vind jij het?

Oke, ja je gaat duidelijk ergens anders meer zweten als je actief bent. Met trainen is m'n voorhoofd nu idd altijd nat. Maar het zweten onder de oksel in rust is wel helemaal weg toch? Bij mij wel in ieder geval. ;)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 17:20 ----------

Zie nou trouwens dat die gozer die bij zyzz-pose achter je staat hier in het dorp naar school is gegaan.

Oke, ja je gaat duidelijk ergens anders meer zweten als je actief bent. Met trainen is m'n voorhoofd nu idd altijd nat. Maar het zweten onder de oksel in rust is wel helemaal weg toch? Bij mij wel in ieder geval. ;)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 17:20 ----------

Zie nou trouwens dat die gozer die bij zyzz-pose achter je staat hier in het dorp naar school is gegaan.

haha dat is Anu sukkol :P, beste wingman ooit

ja normaal gesproken als ik thuiszit heb ik standaard wel zweetvlek, zelfs als ik helemaal niks doe??? nu helemaal niet, erg fijn

haha dat is Anu sukkol :P, beste wingman ooit

ja normaal gesproken als ik thuiszit heb ik standaard wel zweetvlek, zelfs als ik helemaal niks doe??? nu helemaal niet, erg fijn

Haha, oh ja ****, dat had die een keertje gezegd ja :p ja precies, dat zweten in rust is helemaal weg, heerlijk. Nooit meer geen lichte shirtjes aan trekken omdat je geen zin had in zweetplekken.

Lekker gemountainbiked in het zonnetje :D! Eindelijk leukere cardio :$

21ajmt2.png

Verdien gemiddeld 40 dollar per 1-2 uur poker, veel beter dus dan een AH baantje om mijn voeding/supps te vergoeden :) Vandaag zo'n 45 dollar up, na 1.5 uur, gelijk wat supps bij XXL nutrition besteld :)

Een deel oostblokse chicks leren kennen die hier student zijn voor een jaartje :D

Ze kunnen niet geloven wat hier rondloopt zeggen ze :ds:

Terug
Naar boven