XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha, oh ja ****, dat had die een keertje gezegd ja :p ja precies, dat zweten in rust is helemaal weg, heerlijk. Nooit meer geen lichte shirtjes aan trekken omdat je geen zin had in zweetplekken.

ja droeg 9/10 keer een zwart shirt, kan nu eindelijk wat andere dingen dragen en hoef ook niet steeds me armen naast me lichaam te houden

21ajmt2.png

Verdien gemiddeld 40 dollar per 1-2 uur poker, veel beter dus dan een AH baantje om mijn voeding/supps te vergoeden :) Vandaag zo'n 45 dollar up, na 1.5 uur, gelijk wat supps bij XXL nutrition besteld :)

ik heb daar nooit geluk mee, win zelfs niks met die loten waar je zogenaamd altijd prijs hebt

hoe heet dit nummer trouwens
http://www.youtube.com/watch?v=T4wJ4ecC5p4

Laatst bewerkt:
raar, voelde me vrijdag vet bezweet, keek naar oksel en zag 1x1 cm plekje. heb wel meer zweet op me voorhoofd. hoe vind jij het?

Oke, ja je gaat duidelijk ergens anders meer zweten als je actief bent. Met trainen is m'n voorhoofd nu idd altijd nat. Maar het zweten onder de oksel in rust is wel helemaal weg toch? Bij mij wel in ieder geval. ;)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 17:20 ----------

Zie nou trouwens dat die gozer die bij zyzz-pose achter je staat hier in het dorp naar school is gegaan.

Hoe vaak doen jullie het op? Ik heb odorex extra dry depper, maar werkt niet super goed...? Gebruik 2x per week... opvoeren? om de dag? ..

Doe het 1 nacht op en zweet denk 5 dagen ofzo helemaal niet, heb gewoon odorox extra dry lotion ofzo, is gewoon vloeibaar flesje zonder spuit of depdop ofzo

Doe het 1 nacht op en zweet denk 5 dagen ofzo helemaal niet, heb gewoon odorox extra dry lotion ofzo, is gewoon vloeibaar flesje zonder spuit of depdop ofzo

Ik heb ook zon vloeibaar flesje, maar wel met depdop... en nu? :(

ja ik doe het ook 2x per week, doe het deze week vanavond en dan op donderdag. je kan eventueel opvoeren naar 3x of die lotion halen die larssonn ook heeft, misschien werkt die beter

ja droeg 9/10 keer een zwart shirt, kan nu eindelijk wat andere dingen dragen en hoef ook niet steeds me armen naast me lichaam te houden

ik heb daar nooit geluk mee, win zelfs niks met die loten waar je zogenaamd altijd prijs hebt

hoe heet dit nummer trouwens
http://www.youtube.com/watch?v=T4wJ4ecC5p4

Poker is grotendeels skill dan geluk hoor, je hoeft trouwens niet heel goed te zijn met poker om lekker te verdienen, omdat 90% van de pokerspelers er niks van bakken, hoef je ''maar'' average te zijn om winstgevend te spelen... Ik zou bv nooit een baantje bij de AH gaan nemen waarbij ik €7 per uur verdien, terwijl ik 40 dollar in 1.5 uur kan verdienen. Het kost natuurlijk wel wat tijd om je in poker te verdiepen en welke variant het beste bij je past, maar als je eenmaal zo ver bent stroomt het geld binnen.

Ik heb odaban Demian, 2 x per week en altijd droog.

Hahahaha, :D

haha superdude in de making

[Link niet meer beschikbaar]

arm progressie gemeten, nu 48,5cm koud:) yeaaaa

Weekend werk gevonden, nu alleen nog even 2 maanden door een "trainingsfase" heen komen en dan jaar contract. :D

Terug
Naar boven