Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Met een beetje geluk is deze morgen in mijn bezit :heart::heart::heart:

1033712.jpg

****ing mooi weer en lkkr chicks buiten

idd lekkere chicks, overal gewoon

morgen kijken of er gehaat gaat worden, knalroze hempd gekocht even lekker klasgenoten stangen

Morgen thuis"werken" en morgenavond op de bus naar Eeau Eau Valtheau! w000000t

Met mijn vriendin naar de stad gewist mee dit lekkere weer:)

Goed weer
0 buizen op rapport
Dit weekend beker van België
Volgende weekend uitwisseling met school (= party)
Morgen maar halve dag school
Training gaat weer lekker
Nieuwe kleren gekocht, kan niet wachten tot ze toekomen
Zyzz leeft nog

aardige winst weer vandaag met poker

zl3vap.png

Lekker ouwe.
Speek je meerdere potjes te gelijk? Want zit weinig tijd tussen.

Nee 1 potje per keer voor concentratie, soms duren potjes een halve min(of zelfs 10 secs als iemand gelijk all in gaat met rot kaarten), soms 5min:p

heads up is mijn specialiteit :) verdien daar het meest mee, zeker tegen dronke russen:roflol: Laatste potje ging een dronke rus all in met 7-4, ik had 10-10 easy moneyyy:D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 21:14 ----------

Pokerstars:cool:

moet me er ook maar eens inverdiepen, heb tog tijd teveel:p

moet me er ook maar eens inverdiepen, heb tog tijd teveel:p

Als je superveel tijd hebt kan je meer verdienen met toernooitjes, die doe ik bewust niet, omdat sommige toernooien 7+ uur duren:D Heads up is lekker snel, kan ik nog blik tonijn naar binnen werken tussendoor, daarnaast verdient het lekker

Als je superveel tijd hebt kan je meer verdienen met toernooitjes, die doe ik bewust niet, omdat sommige toernooien 7+ uur duren:D Heads up is lekker snel, kan ik nog blik tonijn naar binnen werken tussendoor, daarnaast verdient het lekker

superveel tijd wil ik ook niet zeggen, maar afentoe hebk hier en daar paar uurtjes niets te doen.
Zal me er tog eerst in moeten verdiepen wil ik uberhaudt aan echt geld gaan denken ;)

Terug
Naar boven