Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

superveel tijd wil ik ook niet zeggen, maar afentoe hebk hier en daar paar uurtjes niets te doen.
Zal me er tog eerst in moeten verdiepen wil ik uberhaudt aan echt geld gaan denken ;)

Verdien zelf gemiddeld 30-40 dollar per dag wat zowat all mijn voeding + supps vergoed + blijft er nog een hele som geld van over waar ik leuke dingen mee kan doen

Moeders heeft een nieuwe weegschaal gekocht, de andere was overleden. Kan ik me eindelijk weer eens wegen. Ben erg benieuwd wat ik zaterdag ochtend na toilet bezoek zonder overtollige kleren weeg. Hoop stiekem op 85+

Verdien zelf gemiddeld 30-40 dollar per dag wat zowat all mijn voeding + supps vergoed + blijft er nog een hele som geld van over waar ik leuke dingen mee kan doen

mm alst zo makkelijk is waarom doen niet meer mensen het dan?

weet niet hoeveel uur jij je ermee bezig houd dagelijks, maar als jij der 2 uur mee bezig bent zou zijn en je verdient 40 dollar dan zou 8 uur 160 dollar zijn dan verdien je meer alst gemiddelde loon in nl...

weet niet hoeveel uur jij je ermee bezig houd dagelijks, maar als jij der 2 uur mee bezig bent zou zijn en je verdient 40 dollar dan zou 8 uur 160 dollar zijn dan verdien je meer alst gemiddelde loon in nl...
Poker vergt meer dan alleen tijd ;)

Omdat 90% van de pokerspelers er niks van bakken, daarnaast heb ik ook aardig wat poker ervaring, ik ben niet de beste speler, maar omdat 90% noobs zijn maak ik winst. Heel veel nederlanders spelen trouwen online poker hoor.

Trouwens 8 uur per dag poker... >.> Na 2 uur ben ik al vermoeid, omdat het een best intensief spelletje is, als ik dan toch besluit door te gaan loop ik het risico verlies te draaien, door mindere concentratie. Heb echt respect voor mensen die 8 uur lang geconcentreerd kunnen pokeren... Daarnaast heb ik de tijd niet door BB en studie.

Weegschaal gaf net 85.5kg aan na toiletbezoek in boxer :)

geslaagd voor mn autorijbewijs

woooooooooooo

Nice, gefeliciteerd Bobby en Fierce.

zo lekker op de motor naar werk ff 2 uurtjes werken. Dan terug naar huis en autorijles:). Daarna weer lekker op motor naar sportschool ff beuken!

Heerlijk dit weer

FUAAAARKK zin om te trainen, borst/biceps straks!!!

Vanavond armen + deadlift, kan niet wachten

Terug
Naar boven