- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
wist je dat niet ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet alles te letterlijk nemen, alhoewel dr wel een grote kern van waarheid in zitNooit over nagedacht eigenlijk... en bedoel je 10% van de reagerende leden of van alle leden? Want volgens mij zijn er heel erg veel inactieve leden hier![]()
Als je het echt letterlijk neemt klopt het denk ik juist wel. Niet vergeten dat hier 100.000 accounts op DBB zitten.niet alles te letterlijk nemen, alhoewel dr wel een grote kern van waarheid in zit

Als je het echt letterlijk neemt klopt het denk ik juist wel. Niet vergeten dat hier 100.000 accounts op DBB zitten.![]()
dan traint nog minder dan 10% denk ik, kloontjes en inactive accounts
Meisje waar ik net mee af had gesproken was in het echt knapper dan op foto'sNice.
denk dat ik dalijk een lekker weizzen biertje pak, gister ff een treetje in duitsland gaan halenShoppen, de zon en een rose biertje. Heeeeeeerlijk.
Had je toch al gezien?

Was best bang dat ze in het echt lelijk zou zijn enzo. Ze heeft ook geen/heel weinig make up op, hou niet van barbiepopjes. Ze past niet in zoverre bij me dat het m'n vriendin zou kunnen worden..ojaaaaa, als ze er in echt nog beter uitzag is het goeie, wanneer kom je haar voorstellen

Van dit weer krijg ik echt zin in rose bier..Heerlijkdenk dat ik dalijk een lekker weizzen biertje pak, gister ff een treetje in duitsland gaan halen
Van dit weer krijg ik echt zin in rose bier..Heerlijk