AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het geld blijft binnenstromen, 8min poker en 60 dollar up. Doelstelling was 50 dollar zoals gewoonlijk, dus nu lekker rest van de dag chillen/leren.

23w4gly.png

^ Hoeveel heb je er totaal aan verdiend zo ongeveer?

flinke bankroll heb je al als je zo snel naar hogere buy-ins gaat?

Yep, het ging zo goed dat ik binnen no-time op 15 dollar toernooitjes zat, ik verdien nu ook zowat 2x zo veel als voorheen. 30-40 dollar per dag was te doen op de $7 toernooitjes, nu verdien ik $50-$60 per dag, vandaag binnen 8 min al gehaald... kan dus rest van de dag chillen.

Yep, het ging zo goed dat ik binnen no-time op 15 dollar toernooitjes zat, ik verdien nu ook zowat 2x zo veel als voorheen. 30-40 dollar per dag was te doen op de $7 toernooitjes, nu verdien ik $50-$60 per dag, vandaag binnen 8 min al gehaald... kan dus rest van de dag chillen.
Mirin. Denk je dat iedereen dit redelijk makkelijk kan doen met de juiste kennis (en/of training)?

Maak je nooit een keer verlies?

Jawel, maar dan post hij in het"wat heeft je dag verpest "-topic.

Mirin. Denk je dat iedereen dit redelijk makkelijk kan doen met de juiste kennis (en/of training)?

dicipline is ook belangrijk, veel mensen worden kwaad als ze een keer verliezen... en gaan dan slecht spelen en verliezen meer, of sommige spelen weer te lang waardoor hun focus minder wordt. Ik zorg zelf dat ik 1-2 uur puur op poker gefocust ben, langer en mijn focus gaat weg... Dus met andere woorden, liever 1-2 uur kwalitatief pokeren met winst, vandaag toevallig na 8min al gehaald... terwijl ik zeker dacht een uur+ bezig te zijn. Iedereen kan dit als je genoeg tijd in jezelf investeerd, je hoeft niet ''goed'' te zijn in poker om winst te maken, omdat de gemiddelde speler een verliesgevende speler is, het niveau is dus niet hoog.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 17:16 ----------

Maak je nooit een keer verlies?

Omdat ik 1-2 uur 100% gefocust pokerd is het minimaal, maar ja, 3 dagen geleden was ik zo'n 40 dollar down, ik had nog 1 uur poker over en ik bleef kalm... Uiteindelijk dag afgesloten met 30 dollar winst. Als ik kwaad zou worden en slechter ging spelen had ik het nooit terug kunnen verdienen, maar doordat ik kalm bleef uiteindelijk dag met $30 winst afgesloten.

Is het moeilijk te leren? Of doe je dit al heel lang? :rolleyes:

Lekker aan het water gezeten,kleurtje bijgewerkt! :D

Terug
Naar boven