Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongen tegenover mij in de trein, met wheyshake in z'n hand,die loopt op te scheppen tegen z'n vriend over shakes en allemaal onzin over bodybuilding loopt te lullen en hij traint alleen borst/armen/buikspieren.. Rest is onzin zegt hij,![]()

Ik zei dat hij is stickies moest gaan lezen op DBB. Hij keek me aan alsof ik gek wasDus toen spande jij ff je quads aan en was die in in één klap stil?!![]()

Jah.. Melken? Do explain.

ff srs wie heeft ooit een koe gemolken? heb 1x een geit gemolken, die boer zei dat ik een talent was
Ik een keer een geit op de kinderboerderij, kinderfeestje. Good old times
Ik toen ik een jaar of 10 was, vond het nog best moeilijkff srs wie heeft ooit een koe gemolken? heb 1x een geit gemolken, die boer zei dat ik een talent was

Mijn dag werd trouwens helemaal super toen ik hoorde dat mijn nieuwe baan een feit is.![]()

Mijn dag werd trouwens helemaal super toen ik hoorde dat mijn nieuwe baan een feit is.![]()
is het legaal om een geit in huis te hebben als huisdier, hoeveel ml melk produceert dat beest per maAND
ff srs wie heeft ooit een koe gemolken? heb 1x een geit gemolken, die boer zei dat ik een talent was

Wat voor baan?
Tuurlijk is dat legaal, ookal doe je er 3 koeien en een paard in
Ik toen ik een jaar of 10 was, vond het nog best moeilijk
Gefeliciteerd!![]()
is het legaal om een geit in huis te hebben als huisdier, hoeveel ml melk produceert dat beest per maAND
Is legaal je moet natuurlijk wel rekening houden met buren, zorgen dat die er geen last van krijgen.