XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

2x geplaatst..

Laatst bewerkt:
Jongen tegenover mij in de trein, met wheyshake in z'n hand,die loopt op te scheppen tegen z'n vriend over shakes en allemaal onzin over bodybuilding loopt te lullen en hij traint alleen borst/armen/buikspieren.. Rest is onzin zegt hij, :roflol:

Jongen tegenover mij in de trein, met wheyshake in z'n hand,die loopt op te scheppen tegen z'n vriend over shakes en allemaal onzin over bodybuilding loopt te lullen en hij traint alleen borst/armen/buikspieren.. Rest is onzin zegt hij, :roflol:

Dus toen spande jij ff je quads aan en was die in in één klap stil?!:D

ff srs wie heeft ooit een koe gemolken? heb 1x een geit gemolken, die boer zei dat ik een talent was

Zwaar fijn getraind :) Eindelijk weer DL gepakt ... ( voor het eerst in 3 maand ) ivm rug ..

Rustig begonnen toch nog lekker 120kg kunnen pakken

2x80x8
2x90x8
1x100x8
1x110x8
1x115x6
1x120x4

Mijn dag werd trouwens helemaal super toen ik hoorde dat mijn nieuwe baan een feit is. :cool:

Wat voor baan?

Tuurlijk is dat legaal, ookal doe je er 3 koeien en een paard in

hoeveel m2 heeft een geit nodig om fatsoenlijk te leven? zit er een tijdje aan te denken... we wonen langs een boerderij.. en hoeveel melk geeft hij dan?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 17:23 ----------

Ik toen ik een jaar of 10 was, vond het nog best moeilijk :o

Gefeliciteerd! :D

bij mij ging het easy, uiteindelijk zo'n 40ml uit weten te krijgen

Terug
Naar boven