ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker voor de TV brah? Wielerklassiekers mee fietsen enzo
Afgelopen zomer de tour meer gefietst. Ventialor voor me, TV voor me. Flesie water in de buurt![]()

En wie is de gulste gever?
(je had moeten zeggen dat ik dat was) Ik heb je er 111 gegeven hehe.
Je geloofde niet
Praktijd = gewoon HBO.Had het even voor je opgezocht KillyJe geloofde niet
dat het theorie gedeelte van mijn studie, op universitair niveau wasPraktijd = gewoon HBO.
Hoe zwaar is het?
In het algemeen wordt het theoretische gedeelte van de opleiding als zwaar ervaren. Je krijgt pittige vakken als klinische psychologie, ontwikkelingspsychologie, persoonlijkheidsleer en psychopathologie. Voor deze modules moet je (abstracte) teksten op universitair niveau en ook Engelstalige literatuur doorspitten. Voor de meeste studenten betekent dat de eerste paar jaar flink doorbijten.

Ik heb je om 16:23 karma gegeven. Was ik het?

Okok,
Opzich vind ik psychologie wel leuk om te leren (al heb ik het kleuter boek onder de psychologie)
Alleen soms wel vervelend om alles te moeten lezen terwijl ik liever fysiologie ect lees![]()
Terwijl ik liever psychologie leer
Ik moet ook wat basis fysiologie lerenTerwijl ik liever psychologie leer
![]()

Als jij mij nou psychologie geeft, leer ik je fysiologie!
Ergens een keer een drankje pakken dan?
Of zullen we gelijk naar mijn kamer gaan![]()
Maar dan zou ik inprencipe in me boxer op jouw bed moeten liggen...
waarbij je mij betast
ey pimpie fysio killy kijk eens in me blessure topic als je wiltAls jij mij nou psychologie geeft, leer ik je fysiologie!
Ergens een keer een drankje pakken dan?
Of zullen we gelijk naar mijn kamer gaan![]()

Fysiologie op mij doen?Maar dan zou ik inprencipe in me boxer op jouw bed moeten liggen...
waarbij je mij betast
![]()