MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hoe heet je vriendin dan marcel?

Lekker voor de TV brah? Wielerklassiekers mee fietsen enzo:D

Afgelopen zomer de tour meer gefietst. Ventialor voor me, TV voor me. Flesie water in de buurt:D

Fiets = bicycle = cycle.
Cutfiets = cutkuur, pfff moeilijk hoor.

M'n vriendin heet Feedback btw Killy.

Ik heb ook echt geen idee waar hij het over heeft.???

En zij zei nog dat ze je niet aan het bangen was... Awkward...

Marcel is helemaal de weg kwijt sinds die in love is:(

1st in on karmalevel 6

karmalevel.jpg

Hoeveelste sta ik?

Jeej, 55e is best goed vind ik :)

Jeej, 55e is best goed vind ik :)

Had het even voor je opgezocht Killy:( Je geloofde niet
dat het theorie gedeelte van mijn studie, op universitair niveau was:( Praktijd = gewoon HBO.

Hoe zwaar is het?

In het algemeen wordt het theoretische gedeelte van de opleiding als zwaar ervaren. Je krijgt pittige vakken als klinische psychologie, ontwikkelingspsychologie, persoonlijkheidsleer en psychopathologie. Voor deze modules moet je (abstracte) teksten op universitair niveau en ook Engelstalige literatuur doorspitten. Voor de meeste studenten betekent dat de eerste paar jaar flink doorbijten.

Had het even voor je opgezocht Killy:( Je geloofde niet
dat het theorie gedeelte van mijn studie, op universitair niveau was:( Praktijd = gewoon HBO.

Hoe zwaar is het?

In het algemeen wordt het theoretische gedeelte van de opleiding als zwaar ervaren. Je krijgt pittige vakken als klinische psychologie, ontwikkelingspsychologie, persoonlijkheidsleer en psychopathologie. Voor deze modules moet je (abstracte) teksten op universitair niveau en ook Engelstalige literatuur doorspitten. Voor de meeste studenten betekent dat de eerste paar jaar flink doorbijten.

Okok,
Opzich vind ik psychologie wel leuk om te leren (al heb ik het kleuter boek onder de psychologie)

Alleen soms wel vervelend om alles te moeten lezen terwijl ik liever fysiologie ect lees :(

uploadfromtaptalk1333558602114.jpg

Herboren voelen na training. :heart:

Okok,
Opzich vind ik psychologie wel leuk om te leren (al heb ik het kleuter boek onder de psychologie)

Alleen soms wel vervelend om alles te moeten lezen terwijl ik liever fysiologie ect lees :(

Ik moet ook wat basis fysiologie leren :( Terwijl ik liever psychologie leer:trollface:

Als jij mij nou psychologie geeft, leer ik je fysiologie!

Ergens een keer een drankje pakken dan?
Of zullen we gelijk naar mijn kamer gaan ;)

Fysiologie op mij doen?:( Maar dan zou ik inprencipe in me boxer op jouw bed moeten liggen...:( waarbij je mij betast:eek!:

Terug
Naar boven