Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijdelijk even op non-actief, heb beetje gezeik met iemand..:o

Nice!
Plate loaded legpress?

Ja ik doe alleen plate loaded legpress :D morgen zet ik de hele training in m'n log. Heb echt bizar goed getraind vandaag. Lekkerrrr! Sta nu wel op tril modus met m'n benen haha. Dat wordt erge spierpijn de komende dagen ;)

Haha nu al een kale plek van die duim:D?

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 19:52 ----------

Ja ik doe alleen plate loaded legpress :D morgen zet ik de hele training in m'n log. Heb echt bizar goed getraind vandaag. Lekkerrrr! Sta nu wel op tril modus met m'n benen haha. Dat wordt erge spierpijn de komende dagen ;)

Dan heb je een paar stevige benen dame!Nice!

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 19:55 ----------

tumblr_lrqwmaqi4d1qfu4tho1_250.jpg

Thnx allemaal, zal morgen karma retourneren! Gaat k*t op tel.

Net heerlijke training gehad. Nu met trillende benen en triceps naar criminal minds aan het kijken.

Wel kwark eten hè, kwarkvarken.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Hoelang ga je dat volhouden dit werk?

kerel je werkt bizar veel :P
3 banen en hoeveel uur per dag werk je nu? jij moet zeker 2500 in de maand nu krijgen ofzo :D

haha had er 3, gister gestopt met dat afwassen bij een hotel:o was pas mn tweede dag

baan 1 is vrijdag + zaterdag jillz/strongbow gold of bavaria promoten
baan 2 is magazijnwerk bij distributiesysteem, alleen krijg daar morgen pas wat te horen over een vast contract :o

baan 1 is 12 uur excl reistijd
baan 2 is deze week slechts 15 uur :p

Ondanks dat mn nieuwe internist een half uur telaat was en ik blijkbaar op mn 26e al een veelste hoge bloeddruk heb terwijl ik zo goed als nooit zout in mn eten donder, geen patat of andere zoute bende eet.. heb ik eindelijk een internist die er goed uit ziet en me de heletijd strak in de ogen aankijkt met dr blauwe ogen en niet constant onderdanig wegkijkt zoals vrouwen dat over het algemeen doen. En dan nog eens zegt 'ik kan wel zien dat je aan krachttraining doet' kijk daar doen we het voor!

Zo lekker slapen :)

Eindelijk alles rond zaterdag eindelijk ( legaal ) voor de deur staan :D

de grappige foto;s die vandaag gepost zijn

Terug
Naar boven