Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Whuhaha m'n bovenbeen is 4cm in omtrek gegroeid sinds ik begon met trainen.

Getraind in mijn homegym vandaag. Nog niet af, alleen barbell met gewichten. Kon dus wel rugtraining doen.

Feels good. :D

Boonen :thumbup:

Ticket voor NK bb van 15e in the pocket :D

Andre Hazes in de kuip:roflol::roflol::roflol:

Alle kakkerlakken aan het rage.

:woot: Heb vandaag men familie gezien, was paar maanden geleden. Ze zeiden allemaal dat ik een beest ben geworden :D
Goede egoboost! Geeft je alleen maar meer motivatie om te groeien!!!

:woot: Heb vandaag men familie gezien, was paar maanden geleden. Ze zeiden allemaal dat ik een beest ben geworden :D

Leuk is dat hè! Toen m'n zus terug kwam van een jaar op wereldreis te zijn geweest zei ze dat m'n benen veel groter waren geworden. Ging ze haar benen opmeten en daarna die van mij haha. Echt leuk dat soort dingen.

Leuk is dat hè! Toen m'n zus terug kwam van een jaar op wereldreis te zijn geweest zei ze dat m'n benen veel groter waren geworden. Ging ze haar benen opmeten en daarna die van mij haha. Echt leuk dat soort dingen.
Het nadeel is wel dat je alles mag dragen, verplaatsen ...:(

2 pr's gezet vanmorgen

en epic vieze scheten, dat wordt lachen vanavond

Bij mij zegt m'n zus juist dat ze geen verschil ziet bij me, lekker demotiverend...

Al zijn een andere die ik een jaar niet gezien had dat ie me breed vond geworden

Bij mij zegt m'n zus juist dat ze geen verschil ziet bij me, lekker demotiverend...

Al zijn een andere die ik een jaar niet gezien had dat ie me breed vond geworden
Is omdat zij jou elke dag ziet. Zelf zie je je eigen ook amper veranderen. Maar mensen die je weinig ziet, hebben een bepaald beeld van je. En als je bv 5kgvvm bent bijgekomen valt het hun direct op

Oja ik heb en ticket voor tomorrowland voor zaterdag.

Terug
Naar boven