Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]veel plezier, sletje die ik ken loopt daar ook rond.
veel plezier, sletje die ik ken loopt daar ook rond.
ben nog niet wedstrijd waardig hoor
maar ga wel kijken. Ben nog nooit eerder naar een bb wedstrijd geweest dus ben benieuwd!I wishben nog niet wedstrijd waardig hoor
maar ga wel kijken. Ben nog nooit eerder naar een bb wedstrijd geweest dus ben benieuwd!
Heb vandaag men familie gezien, was paar maanden geleden. Ze zeiden allemaal dat ik een beest ben geworden
Goede egoboost! Geeft je alleen maar meer motivatie om te groeien!!!
Het nadeel is wel dat je alles mag dragen, verplaatsen ...Leuk is dat hè! Toen m'n zus terug kwam van een jaar op wereldreis te zijn geweest zei ze dat m'n benen veel groter waren geworden. Ging ze haar benen opmeten en daarna die van mij haha. Echt leuk dat soort dingen.

2 pr's gezet vanmorgen
en epic vieze scheten, dat wordt lachen vanavond
, pokerface opzetten en snel weglopen als ik er een paar gelost heb 
Heb vandaag men familie gezien, was paar maanden geleden. Ze zeiden allemaal dat ik een beest ben geworden
Goede egoboost! Geeft je alleen maar meer motivatie om te groeien!!!
Is omdat zij jou elke dag ziet. Zelf zie je je eigen ook amper veranderen. Maar mensen die je weinig ziet, hebben een bepaald beeld van je. En als je bv 5kgvvm bent bijgekomen valt het hun direct opBij mij zegt m'n zus juist dat ze geen verschil ziet bij me, lekker demotiverend...
Al zijn een andere die ik een jaar niet gezien had dat ie me breed vond geworden