AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik weet niet waarom maar ik heb echt een hekel aan die hodgetwins

De langdradigheid is het enige waar ik me aan erger. Get to the point mannn.

RussianBear is weer terug met kloontje: BRASCO22

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 20:56 ----------

Whoehoee 60euro gewonnen met paardenraces :D.

Zeker op jezelf gewed

2a9668x.gif

Heb de gsm van mijn broer gekregen, is wel tweedehands maar ziet er nog best goed uit en stukken beter dan dat afgedankt €35 toestel.

Had vorige week een beurs gevonden met 750,- erin. Verder niets van indentiteitskaarten oid, naar de politie gebracht en vandaag een beloning van 150,- euro gekregen. Feelsgoodman.jpg

Had vorige week een beurs gevonden met 750,- erin. Verder niets van indentiteitskaarten oid, naar de politie gebracht en vandaag een beloning van 150,- euro gekregen. Feelsgoodman.jpg

ik had een keer een pakketje met 2000 cash gevonden, stond niks bij of wat dan ook, niemand in de buurt maar ook naar de politie gebracht!
kreeg een lolly van tante agente

ik had een keer een pakketje met 2000 cash gevonden, stond niks bij of wat dan ook, niemand in de buurt maar ook naar de politie gebracht!
kreeg een lolly van tante agente

Vindersloon komt ook niet van de politie af maar van de eigenar van het goed

Als er geen gegevens bij stonden of ook maar iets wat daarop lijkt dan had ik het ook niet aan de politie gegeven. In alle andere gevallen zelf eigenaar zoeken of naar politie brengen.

Hoezo krankzinnig? Ja, ik had veel met dat geld kunnen doen. Maar als ik zelf 750 euro kwijt was geraakt zou ik ook graag willen dat iemand zo eerlijk zou zijn om het aan te geven.

Hoezo krankzinnig? Ja, ik had veel met dat geld kunnen doen. Maar als ik zelf 750 euro kwijt was geraakt zou ik ook graag willen dat iemand zo eerlijk zou zijn om het aan te geven.

Dit, het zou je zelf maar gebeuren

Be trots op je frans

Ja zeker mee eens, maar je weet niet wat de politie ermee gaat doen. Anderzijds als je een voorwerp vindt ter waarde van 750 euro breng je het ook wel naar politie.
Dus trots op je hoor Fransie96.

Ik zal je alvast uit je droom helpen. Als jij ooit 750 euro kwijt raakt, vind je het nooit terug.
Als ik zelf genoeg geld zou hebben zou ik het wellicht ook terugbrengen, maar alleen als er iets kenmerkends in zou zitten qua pasjes of wat dan ook.

Terug
Naar boven