Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet waarom maar ik heb echt een hekel aan die hodgetwins
vind het totaal niet grappig en ze kramen 90% van de tijd alleen maar echt totale onzin uit.
hahaha zekers dat jullie deze gingen kijken na training? http://www.youtube.com/watch?v=j8HDTheEit4&feature=related
Had vorige week een beurs gevonden met 750,- erin. Verder niets van indentiteitskaarten oid, naar de politie gebracht en vandaag een beloning van 150,- euro gekregen. Feelsgoodman.jpg

Had vorige week een beurs gevonden met 750,- erin. Verder niets van indentiteitskaarten oid, naar de politie gebracht en vandaag een beloning van 150,- euro gekregen. Feelsgoodman.jpg

Dit.
ik had een keer een pakketje met 2000 cash gevonden, stond niks bij of wat dan ook, niemand in de buurt maar ook naar de politie gebracht!
kreeg een lolly van tante agente
Hoezo krankzinnig? Ja, ik had veel met dat geld kunnen doen. Maar als ik zelf 750 euro kwijt was geraakt zou ik ook graag willen dat iemand zo eerlijk zou zijn om het aan te geven.
Hoezo krankzinnig? Ja, ik had veel met dat geld kunnen doen. Maar als ik zelf 750 euro kwijt was geraakt zou ik ook graag willen dat iemand zo eerlijk zou zijn om het aan te geven.