Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja precies Eddine. Dat bedoel ik. Als het iets was waar ik niks mee kon had ik het wel weggebracht. En het gaat eigenlijk ook niet om de waarde ervan.

Maar... ik spreek mezelf eigenlijk wel tegen. Want als ik bijv. een fiets zie staan zonder slot is die niet van mij en durf ik het ook niet te wagen die mee te nemen. Waarom dan wel bij geld?

Ik zal je alvast uit je droom helpen. Als jij ooit 750 euro kwijt raakt, vind je het nooit terug.
Als ik zelf genoeg geld zou hebben zou ik het wellicht ook terugbrengen, maar alleen als er iets kenmerkends in zou zitten qua pasjes of wat dan ook.

Ik weet dat ik het waarschijnlijk nooit terug zou vinden MAAR, als iemand de moeite zou nemen om het aan te geven ipv het in zijn zak te steken zou iedereen denk ik een stuk blijer zijn? Ben sowieso blij dat ik het aangegeven heb. Heb met die vrouw gepraat. Alleenstaande moeder met twee kinderen die het volgens mij echt niet kon missen. Faith in myself: Restored:p

Niet zo slim eigenlijk om zoveel contant geld op zak te hebben, maar dat terzijde.
Was de eigenaar zo snel gevonden?

de meeste mensen met 750 op zak kunnen het wel missen

Ik weet dat ik het waarschijnlijk nooit terug zou vinden MAAR, als iemand de moeite zou nemen om het aan te geven ipv het in zijn zak te steken zou iedereen denk ik een stuk blijer zijn? Ben sowieso blij dat ik het aangegeven heb. Heb met die vrouw gepraat. Alleenstaande moeder met twee kinderen die het volgens mij echt niet kon missen. Faith in myself: Restored:p

Vraag me af hoe ze aan zoveel cash komt :rolleyes:

:roflol:
Grappig en scherp inderdaad... ik heb nooit meer dan een paar euro op zak.

Kheb ook wel eens zovel geld op zak gehad, bij een 2e handse aankoop via marktolaats oid

:roflol:
Grappig, ik heb nooit meer dan een paar euro op zak.

Waarom ben je niet op whatsapp of msn? :mad:
bad fex bad! :mad::slap:

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 22:33 ----------

Vandaag om 09:30 aangegeven, om 17:45 ging mijn telefoon:P

Maakt me echt geen hol uit. Is mijn zaak niet.

niet zo schijnheilig doen brah, zeg gewoon dat ze een h**r is en dat je als dank nog een beurt hebt gehad.

Voetbal maakt mn dag weer goed.

Als ik 700 euro vind geef ik het niet aan de politie dat is zeker. Als het kan wel aan de eigenaar maar waarschijnlijk houd ik het zelf. Zelfkennis.

Emotionele / Sentimentele / Melodieuze / Mooie / Rustgevende MUZIEK verzameling topic

Arrogantie van 020 ...

Te lachwekkend, hoop zo dat we vanmiddag lekker afbreken daar en 1 punt meenemen naar huis ..

Terug
Naar boven