MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Een vuile duikelaar is het:mad: Maargoed we gaan door:D
**** yeah. :D
Ja, ik snap het kaartenbeleid ook niet zo goed meer. Ik mag me eigenlijk hierover niet uitspreken, maar ik heb het gevoel dat de meeste kaarten van Centaur komen op dit ogenblik.:o

Heb op 3 weken tijd 2 gele en 2 rode verzameld. De drie jaar ervoor geen enkele!!??? Vind het toch niet kloppen...
Ik ook zoiets idd, durf er vrij zeker van te zijn dat die kaarten idd van 1 mod komen, en aan het taalgebruik zou ik ook centaur zeggen.
Maar goed lig er echt niet wakker van, op dbb kennende krijgt ie ws eens een leuke counter actie als ie een elite lid met roid rage banned. :p

---------- Post added at 13:57 ---------- Previous post was at 13:56 ----------

We shall see! :)

OT: een "oude" spijkerbroek past mij weer!
Oh da's leuk mag ik zien? :popcorn:

Toegelaten tot de Universiteit Leiden: psychologie :D

Ja, ik snap het kaartenbeleid ook niet zo goed meer. Ik mag me eigenlijk hierover niet uitspreken, maar ik heb het gevoel dat de meeste kaarten van Centaur komen op dit ogenblik.:o

Heb op 3 weken tijd 2 gele en 2 rode verzameld. De drie jaar ervoor geen enkele!!??? Vind het toch niet kloppen...

Haha hier ook . Reden : flooding . Geen idee wat het betekent ; ben niet meer mee met de jongerentaal :(

ik heb mijn wiet teruggepikt van mijn moeder:)

dat ik beachready ben voor turkey :p morgenvroeg om 6u hang ik in de lucht :****yeah:

Niks tot nu toe.:mad:

blokjs in zicht

Het feit dat ik lekker vroeg klaar was met werken en dus al om 13.30 uur in de sportschool te vinden was.

fles champagne gekregen waar ik werkte in knokke

Terug
Naar boven