AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Was topavond :D Lekker house, niet te druk, zowaar nuchter en nog wat geregeld ook :P Schoonheidsslaapje had dus gewerkt van te voren. En nu straks lekker 3 uur powerliften!
Goed bezig :cool:

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 10:16 ----------

Heb heeeeeeeeeeeerlijk geslapen en ook super lang. :heart:

Haha dat wilde ik ook melden, dat ik goed geslapen heb :D. Niet super lang maar dat hoeft ook niet. High five. :cool:

3154.gif

Bodybuilden, rennen of tennis.
RUN ANDRE RUN. :o

wou ook ff melden dat ik heerlijk geslapen heb!

Laatst bewerkt:
Voelt altijd weer lekker wanneer je net bij de kapper bent geweest :)

Eh guys, wat is de beste manier om een tan te krijgen voor een 16 jarige?
Waar ik aan denk is zonnebank, maar heb het nog nooit gedaan.
Hoeveel keer zou ik dan moeten gaan om wat bruiner te zijn en hoeveel euries zou dat me kosten? Mijn huidskleur nu is die van de gemiddelde Belg, niet overdreven bleek maar ook niet bruin. Thx for the help!

OT: WEEKEND

bestaat er een belgse huidskleur dan?

Eh guys, wat is de beste manier om een tan te krijgen voor een 16 jarige?
Waar ik aan denk is zonnebank, maar heb het nog nooit gedaan.
Hoeveel keer zou ik dan moeten gaan om wat bruiner te zijn en hoeveel euries zou dat me kosten? Mijn huidskleur nu is die van de gemiddelde Belg, niet overdreven bleek maar ook niet bruin. Thx for the help!

OT: WEEKEND

Zoek op melanotan, bestaat een topic over. Kost je volgens mij wel wat maar je hoeft het alleen maar in te spuiten/nemen.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 12:48 ----------

Alstu

Zoek op melanotan, bestaat een topic over. Kost je volgens mij wel wat maar je hoeft het alleen maar in te spuiten/nemen.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 12:48 ----------

Alstu

Had er ook al aan gedacht maar mag je wel al melanotan aan 16j nemen? Ook vind ik de sides vervelend.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 12:57 ----------

bestaat er een belgse huidskleur dan?

Er stond 'huidskleur van de gemiddelde Belg' , een van de domste posts die ik al van jou las :roflol:

Epic bulking weekend, ouders zijn weekendje weg:D

Iemand nog maaltijdideeën? Avondmaaltijd? Heb 20 euries gekregen om evt vreten te kopen:)

Terug
Naar boven