suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
jij , ik en de hond?
ik ben alleen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij , ik en de hond?
Hij reed sinds dinsdag al niet goed meer, dus toen al gaan kijken. Vandaag naar garage geweest en blijkt niet echt waard om te maken,dus toch maar andere gekocht die we al hadden gezien..Vanmiddag auto kapot, en nu al een nieuwe auto? Doe je rap haha
Hahaha, volgens mij kom ik bij zijn auto niet eens bij de pedalenZe heeft wrs gewoon de auto van Marcel gepakt zonder dat hij het weet![]()

:d
Ik heb best wel de aanleg om vet aan te zetten, en heb ook een redelijk laagje op men chest, erger me er behoorlijk aan maar ben nog lang niet buff genoeg om te cutten.
dan ligt het er nog niet aan dat je naar de mac gaat, zolang je macros maar uitkomen, hoe is een 2de dat niet zoveel uitmaakt

Hoe bedoel je? Macros zijn toch kh/ei/vt die zijn 50/20/30 en vet word je toch door calorie overschot? Als ik aan mijn schema van 500 calorieen bulk houd en ik ga nog eens naar de mac![]()
Ach so... maar in mac voedsel zit niks bruikbaars dus kom je tekort... anyway ik sta er niet om te springen om junkfood te eten, alleen al dat gevoel als je het achter je kiezen hebt.
Ach so... maar in mac voedsel zit niks bruikbaars dus kom je tekort... anyway ik sta er niet om te springen om junkfood te eten, alleen al dat gevoel als je het achter je kiezen hebt.
Okay thanks, weet ik iniedergeval wat me te doen staat mocht ik onverhoopt in de mac belanden![]()

Hoppa schoonheidsslaapje gehad en nu lekker naar wat dirtyhouse![]()

Lekker house, niet te druk, zowaar nuchter en nog wat geregeld ook
Schoonheidsslaapje had dus gewerkt van te voren. En nu straks lekker 3 uur powerliften!Was topavondLekker house, niet te druk, zowaar nuchter en nog wat geregeld ook
Schoonheidsslaapje had dus gewerkt van te voren. En nu straks lekker 3 uur powerliften!