MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vanmiddag auto kapot, en nu al een nieuwe auto? Doe je rap haha
Hij reed sinds dinsdag al niet goed meer, dus toen al gaan kijken. Vandaag naar garage geweest en blijkt niet echt waard om te maken,dus toch maar andere gekocht die we al hadden gezien..

Ze heeft wrs gewoon de auto van Marcel gepakt zonder dat hij het weet :D
Hahaha, volgens mij kom ik bij zijn auto niet eens bij de pedalen :roflol:

Ik heb best wel de aanleg om vet aan te zetten, en heb ook een redelijk laagje op men chest, erger me er behoorlijk aan maar ben nog lang niet buff genoeg om te cutten.

Ik heb best wel de aanleg om vet aan te zetten, en heb ook een redelijk laagje op men chest, erger me er behoorlijk aan maar ben nog lang niet buff genoeg om te cutten.

dan ligt het er nog niet aan dat je naar de mac gaat, zolang je macros maar uitkomen, hoe is een 2de dat niet zoveel uitmaakt

tja massa aanzetten doe je ook niet zomaar ff

dan ligt het er nog niet aan dat je naar de mac gaat, zolang je macros maar uitkomen, hoe is een 2de dat niet zoveel uitmaakt

Hoe bedoel je? Macros zijn toch kh/ei/vt die zijn 50/20/30 en vet word je toch door calorie overschot? Als ik aan mijn schema van 500 calorieen bulk houd en ik ga nog eens naar de mac ???

Hoe bedoel je? Macros zijn toch kh/ei/vt die zijn 50/20/30 en vet word je toch door calorie overschot? Als ik aan mijn schema van 500 calorieen bulk houd en ik ga nog eens naar de mac ???

dan moet je dat compenseren door die dag het aantal kcal van de mac uit je schema te halen

Ach so... maar in mac voedsel zit niks bruikbaars dus kom je tekort... anyway ik sta er niet om te springen om junkfood te eten, alleen al dat gevoel als je het achter je kiezen hebt.

Ach so... maar in mac voedsel zit niks bruikbaars dus kom je tekort... anyway ik sta er niet om te springen om junkfood te eten, alleen al dat gevoel als je het achter je kiezen hebt.

eten=eten je zou er in principe op kunnen gainen, het probleem is alleen de e/k/v verhoudingen wat voor geen meter uitkomt en het tekort aan vitamines en ijzer etc. wat je ermee creeért

Mac voedsel bevat ook gewoon eiwitten/kh/vetten or..... Enige verschil is dat het transvetten bevat.

Okay thanks, weet ik iniedergeval wat me te doen staat mocht ik onverhoopt in de mac belanden :)

Genieten zal het niet zijn, misschien op het moment maar niet erna ;) Meer omdat ik niet te obsessed wil overkomen.

Hoppa schoonheidsslaapje gehad en nu lekker naar wat dirtyhouse :P

veel collega's die me 3 maanden niet gezien hebben en vragen wtf er met me gebeurd is ? dwz dat ik veel breder ben geworden

me gusta :D

Terug
Naar boven